Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Focus 1.6 16V, ČR,2.maj, Serv.kniha 40 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2006, 159 271 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 40 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2005, 351 228 km
Diesel, sedan/limuzína
1 998 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6i 74kW KLIMA TAŽNÉ ČR 39 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1.6i 74kW KLIMA TAŽNÉ ČR V prov. od 2011, 268 653 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1,4 59KW KLIMA 39 999,- Kč
Ford Fusion 1,4 59KW KLIMA V prov. od 2003, 180 814 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Streetka 40 000,- Kč
Ford Streetka V prov. od 2005, 123 000 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 599 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Ford Ka 1.3 i, po STK, za dobrou cenu 40 000,- Kč
Ford Ka 1.3 i, po STK, za dobrou cenu V prov. od 2006, 67 650 km
Benzín, hatchback
1 300 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.8 i, ČR 40 000,- Kč
Ford Mondeo 1.8 i, ČR V prov. od 2001, 268 102 km
Benzín, sedan/limuzína
1 798 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, NOVÁ CENA, po STK 40 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, NOVÁ CENA, po STK V prov. od 2003, 92 674 km
Benzín, sedan/limuzína
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.4 TDCi, po STK 40 000,- Kč
Ford Fiesta 1.4 TDCi, po STK V prov. od 2006, 150 593 km
Diesel, hatchback
1 400 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Ford Focus TREND 1,8 92 kW 42 000,- Kč
Ford Focus TREND 1,8 92 kW V prov. od 2006, 210 804 km
Benzín, hatchback
1 798 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3 i, ČR,2.maj 43 000,- Kč
Ford Fiesta 1.3 i, ČR,2.maj V prov. od 2005, 150 909 km
Benzín, hatchback
1 300 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Mondeo TOURNIER 2,0 + LPG 43 050,- Kč
Ford Mondeo TOURNIER 2,0 + LPG V prov. od 2009, 284 395 km
LPG (plyn)
1 999 ccm, 107 kW (145 PS)
     


Prodám Ford Focus TOURNIER 1,8 TDCI 43 050,- Kč
Ford Focus TOURNIER 1,8 TDCI V prov. od 2008, 266 098 km
Diesel
1 753 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi 44 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi V prov. od 2005, 235 370 km
Diesel, sedan/limuzína
1 998 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDi 44 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDi V prov. od 2008, 190 655 km
Diesel, hatchback
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16 V 44 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16 V V prov. od 2007, 204 554 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6 Duratorq TDCI 44 300,- Kč
Ford Focus 1,6 Duratorq TDCI V prov. od 2008, 337 631 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6 85KW 44 500,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1,6 85KW V prov. od 2007, 248 500 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Transit Connect 1.8 TDCi 66kW 44 900,- Kč
Ford Transit Connect 1.8 TDCi 66kW V prov. od 2007, 317 013 km
Diesel, dodávka
1 753 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3 i, ČR 45 000,- Kč
Ford Fiesta 1.3 i, ČR V prov. od 2007, 136 104 km
Benzín, hatchback
1 299 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Zobrazeno 61-80 (z celkem 2347)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »