Osobní
Terénní
X
Ford
B-Max
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford B-Max 1,6 TI-VCT Freetech Automat 189 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford B-Max 1,6 TI-VCT Freetech Automat V prov. od 2015, 12 080 km
Benzín, mpv
1 596 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1.5 TDCi Top Stav 207 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford B-Max 1.5 TDCi Top Stav V prov. od 2013, 162 000 km
Diesel, mpv
1 499 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1.0 Eco Boost 1 MAJ,ČR,SERVIS 219 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford B-Max 1.0 Eco Boost 1 MAJ,ČR,SERVIS V prov. od 2013, 59 000 km
Benzín, kombi
998 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1,4 Duratec Trend Klima+ESP 239 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford B-Max 1,4 Duratec Trend Klima+ESP V prov. od 2012, 37 385 km
Benzín, kombi
1 388 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1.4 i 16V 250 000,- Kč
Ford B-Max 1.4 i 16V V prov. od 2012, 34 159 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1,0 EcoBoost ,TOP STAV 259 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford B-Max 1,0 EcoBoost ,TOP STAV V prov. od 2013, 39 000 km
Benzín, mpv
998 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1,0 EcoBoost,TOP STAV 259 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford B-Max 1,0 EcoBoost,TOP STAV V prov. od 2013, 45 000 km
Benzín, mpv
998 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Reklama

Prodám Ford B-Max 1.6TDCI TITANIUM.NAVI 70kW-DPH 268 001,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford B-Max 1.6TDCI TITANIUM.NAVI 70kW-DPH V prov. od 2013, 97 524 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1.6 TDCI TITANIUM NAVI 70 kW 268 001,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford B-Max 1.6 TDCI TITANIUM NAVI 70 kW V prov. od 2013, 97 524 km
Benzín, mpv
1 560 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1.0i EcoBoost 74kw Titanium 269 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford B-Max 1.0i EcoBoost 74kw Titanium V prov. od 2014, 21 900 km
Benzín, mpv
998 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1.4 i Trend ZÁRUKA 2 ROKY 279 900,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Ford B-Max 1.4 i Trend ZÁRUKA 2 ROKY V prov. od 2014, 6 286 km
Benzín, mpv
1 388 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1.6 TDCi 320 000,- Kč
Ford B-Max 1.6 TDCi V prov. od 2012, 29 456 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 71 kW (97 PS)
     


Prodám Ford B-Max 1,0 Ecoboost  Super stav,Trend 328 932,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford B-Max 1,0 Ecoboost Super stav,Trend V prov. od 2016, 24 060 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford B-Max Trend 1,4 353 942,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford B-Max Trend 1,4 V prov. od 2016, 5 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Zobrazeno 1-14 (z celkem 14)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama