Osobní
Terénní
X
Ford
Maverick
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Maverick 2.0 16V, 4X4, Eko.zaplacen 80 000,- Kč
Ford Maverick 2.0 16V, 4X4, Eko.zaplacen V prov. od 2003, 231 535 km
Benzín, terénní
2 000 ccm, 91 kW (124 PS)
     


Reklama

Prodám Ford Maverick 2,0i-4X4  naj.:144000km 89 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Maverick 2,0i-4X4 naj.:144000km V prov. od 2003, 144 500 km
Benzín, suv
1 989 ccm, 91 kW (124 PS)
     


Prodám Ford Maverick 2.3 i XLT 4x4 109 000,- Kč
Ford Maverick 2.3 i XLT 4x4 V prov. od 2005, 182 100 km
Benzín, terénní
2 261 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 1-3 (z celkem 3)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford Maverick - historie značky auta

Ford Maverick je pětidveřové SUV střední třídy vyráběné společností Ford Motor Company od roku 2001 do roku 2006.
Přestože je Maverick technicky vzato crossover, automobilka jej zahrnuje do své řady tradičních SUV (Escape, Explorer, Expedition), spíše než do skupiny jednotlivých crossoverů (Edge, Flex).
Ford Maverick se prodával také pod jménem Ford Escape, a při svém zavedení na trh nahradil přepracovanou verzi Nissan Mistral (Terrano II.), která se v Evropě prodávala také jako Ford Maverick a vyráběla se od roku 1993.
První Ford Maverick se prodával s motorem 2.4 v benzínu a 2.7 TD turbodiesel. V roce 1996 tyto motory nahradily novější verze 2.4i a 2.7 Tdi. Nissan Terrano (Ford Maverick) se prodával jako třídveřové a pětidveřové kombi.
Během své historie se Ford Maverick prodával pouze ve dvou motorizacích – s motorem 2.0 L Zetec s manuální převodovkou, nebo 3.0 L Duratec V6 s automatickou převodovkou (oba v benzínu). Absence dieselu nepomohla prodejům, a proto došlo k dočasnému přerušení prodeje v roce 2003.
Například ve Velké Británii se Ford Maverick prodával pouze ve výbavové variantě XLT. Palubní deska auta byla také převzatá z modelu Mazda Tribute, a lišila se tak od amerického Fordu Escape.
Ford Maverick - historie značky auta (dokončení článku)  »