Osobní
Terénní
X
Mazda
MX-6
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nebyla nalezena žádná vozidla odpovídající Vašemu výběru.
Reklama

Mazda MX-6 - historie značky auta

Mazda MX-6 je sportovní coupé s pohonem na přední kola, které bylo vyráběné společností Mazda v letech 1987 až 1997. V Japonsku byl tento vůz nazýván Mazda Capella až do roku 2002, kdy došlo k přejmenování na Mazda Atenza/Mazda6.
MX-6 byl mechanicky totožný s modelem Mazda 626 či srovnatelný s autem Ford Probe. Tyto vozy sdílely GD (1988-1992) a GE (1993-1997) platformy. MX-6 nahradilo 626 Coupé, i když i nadále sdílela tato auta stejný podvozek.
Výroba první generace MX-6 se spustila v roce 1987 a trvala až do roku 1992. Auto bylo založené na sérii sportovních kompaktních futuristických koncepčních vozů z počátku 80-tých let. Jednalo se o velké kupé, vycházející z platformy Mazda GD, a bylo poháněno I4 Mazda motorem F. Motory byly u tohoto vozu různé v závislosti na trhu, pro který bylo auto určeno. Pro severoamerický trh se jednalo o motory 2.2 L (82 kW či 108 kW), pro evropský trh 1.8 L (60 kW), 2.0 L (84 kW nebo 108 kW) a 2.2 L (108 kW). Pro domácí japonský trh pak 1.8 L (60 kW) a 2.0 L (108 kW).
MX-6 byl vyráběn buďto s 5-stupňovou manuální převodovkou anebo se 4-stupňovou automatickou převodovkou s overdrive. O MX-6 je také známo, že jde o mechanicky velmi spolehlivý vůz.
První generace historie modelu Mazda MX-6 byla k dispozici v několika stupních výbavy, které se liší v závislosti na trhu. K dispozici byly stupně výbavy označované jako DX, LX, LE a GT.
Mazda MX-6 - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama