Osobní
Terénní
X
Nissan
Serena
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Nissan Serena 2.3 D 50 000,- Kč
Nissan Serena 2.3 D V prov. od 2001, 81 000 km
Diesel, kombi
2 300 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Reklama

Prodám Nissan Serena Klima-6.míst-El.okna 69 000,- Kč
Nissan Serena Klima-6.míst-El.okna V prov. od 2000, 137 116 km
Benzín, kombi
1 597 ccm, 71 kW (97 PS)
     


Prodám Nissan Serena 2.3D KLIMA 69 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Nissan Serena 2.3D KLIMA V prov. od 2000, 179 854 km
Diesel, van/minibus
2 283 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Zobrazeno 1-3 (z celkem 3)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Nissan Serena - historie značky auta

Nissan Serena je pětidveřový minivan vyráběný společností Nissan Motor Company. Vůz byl uveden v roce 1991 jako spíše malá kompaktní dodávka, ale auto rostlo s každou další generací v průběhu historie. Počáteční verze měly motor vpředu a pohon zadních kol s živou nápravou instalovanou na listových pružinách. Pozdější verze auta měla nezávislé zavěšení zadních kol, motor uprostřed, a byla k dispozici s pohonem předních nebo všech kol (4WD). Nejpopulárnější verzí byla ta s 2,3 l vznětovým motorem, která byla neobvyklá v tom, že měla osm sedadel namísto očekávaných sedmi. Předchůdcem auta byl model Nissan Vanette.
MkI C23 neboli první generace auta byla vyráběna až do roku 2002. Na evropských trzích byla k sehnání s benzínovými motory 1,6 nebo 2,0 l anebo s již zmiňovaným 2,3 l dieselovým motorem LD23. Poslední verze však nepatří mezi zrovna nejrychlejší auta na trhu, zrychlení z 0 na 100 km zvládne za více než 27 sekund. Nissan Serena s motorem 1,6 toto zrychlení zvládne za 18 sekund, a model 2,0i dokonce za 12,5 sekund. Různé úrovně výbavy auta byly označeny jako LX, SLX, SGX a SGXi, a všechny modely byly vyráběny v Japonsku.
Po celou dobu své výroby prošel model C23 několika facelifty, i když design interiéru i karoserie zůstal z velké části beze změny. Každý model s faceliftem však lze identifikovat podle přední mřížky. Miláčkem pořadu Top Gear se však auto nestalo. Moderátor Quentin Willson v roce 1997 poznamenal, že "...Nissan Serena je asi tak svůdná jako kontejner, a tak žádoucí, jako stará bota." O několik let později, v roce 2001, bylo auto ve stejném pořadu opět shozeno slovy "Nemá absolutně nic, za co bychom jej doporučili". Až kolem roku 2002 byl do standardní výbavy přidán zážehový motor SR20DE, který měl zvýšit do té doby nevalnou rychlost auta a zlepšit tak jeho reputaci.
Nissan Serena - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama