Osobní
Terénní
X
Rover
200
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Rover 200 214i 19 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Rover 200 214i V prov. od 1997, 172 000 km
Benzín, hatchback
1 396 ccm, 76 kW (103 PS)
     


Reklama

Prodám Rover 200 1.4i,Klima,Pravidelný servis 23 900,- Kč
Rover 200 1.4i,Klima,Pravidelný servis V prov. od 1997, 142 000 km
Benzín, hatchback
1 396 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Rover 200 1,4 16V 39 000,- Kč
Rover 200 1,4 16V V prov. od 1998, 83 522 km
Benzín, hatchback
1 396 ccm, 76 kW (103 PS)
     


Zobrazeno 1-3 (z celkem 3)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Rover 200 - historie značky auta

Rover 200 byla série kompaktních automobilů vyráběných britskou společností Austin Rover od roku 1984 do roku 2000, kdy se model začal prodávat jako Rover 25.
Během historie prodeje se vyráběly tři různé generace Roveru 200. První generace byl čtyřdveřový sedan na základě modelu Honda Ballade. Druhá generace byla k dispozici jako tří, nebo pětidveřový hatchback, kupé a kabriolet (v relativně malých množstvích). Jeho sesterský model, byla Honda Concerto (postavená na stejné výrobní lince v továrně Rover Longbridge).
Poslední generace byla vyvinuta nezávisle společností Rover na platformě svého předchůdce (Triumph Acclaim) a byla k dispozici jako tří nebo pětidveřový hatchback.
První generace Roveru 200 vznikla jako náhrada za dřívější Triumph Acclaim, a byla druhým produktem spojenectví mezi British Leyland (BL) a Hondou.
Pod kapotou měl model buď motor odvozený z Hondy Civic EV2 1,3 L o výkonu 71 PS (52 kW, 70 koní), nebo vlastní motor v 1,6 L formátu o výkonech 86 PS (63 kW, 85 koní ) a 103 PS (76 kW, 102 koní). Výsledné modely se označovaly jako Rover 213 nebo Rover 216.
Model 213 používá buď pětistupňovou manuální převodovkou nebo třístupňovou automatickou převodovkou, obě z dílny Hondy. Verze 216 je také vybavená pětistupňovou manuální převodovkou a čtyřstupňovou automatickou převodovkou ZF.
Rover 200 druhé generace byl opět navržen ve spolupráci s Hondou. Zpočátku k dispozici pouze jako pětidveřový hatchback, ale později nabídku karosářských variant rozšířil třídveřový hatchback, dvoudveřové kupé, dvoudveřový kabriolet a pětidveřové kombi.
Druhá generace Roveru 200 měla také širší nabídku motorů. Ta zahrnovala:

  • 1,4 L K-Series Straight-4
  • 1,6 L K-Series Straight-4
  • 1,6 L Honda D16A6
  • 1,6 L Honda D16A8
  • 2,0 L M-Series Straight-4
  • 2,0 L T-Series Straight-4
  • 1,8 L Turbo Diesel Straight-4
  • 1,9 L NA Diesel Straight-4


Rover 200 - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama