Osobní
Terénní
X
Rover
75
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Rover 75 2,0i-Aut.klima-Litá kola 29 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Rover 75 2,0i-Aut.klima-Litá kola V prov. od 2007, 106 636 km
LPG (plyn), sedan/limuzína
1 997 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 1-1 (z celkem 1)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Rover 75 - historie značky auta

Rover 75 je kompaktní manažerský vůz vyráběný britskou automobilkou Rover Group a později MG Rover. Auto bylo k dispozici s pohonem předních kol buď ve formě 4-dveřového sedanu, nebo jako 5-dveřové kombi s dlouhým rozvorem, pohonem zadních kol a V8 motorem.
Historie vozu Rover 75 se začala psát od roku 1998, kdy bylo toto auto poprvé představeno veřejnosti na autosalonu v Birminghamu. Výroba vozu Rover 75 byla ukončena 8. dubna 2005. Mezi předchůdce tohoto modelu 75 můžeme zařadit například vozy Rover 600 nebo Rover 800.
Technické údaje auta:

  • Motor:
  • 1.8 L I4 (benzín)
  • 1.8 L I4 (t / c benzín)
  • 2.0 L V6 (benzín)
  • 2,5 L V6 (benzín)
  • 4,6 L V8 (benzín)
  • 2.0 L I4 (t / c diesel)
  • Převodovka: 5-stupňová manuální nebo 5-stupňová automatická
  • Rozvor: 2746 mm (sedan, kombi) či 2946 mm (limuzína)
  • Délka:
  • 4747 mm (sedan)
  • 4792 mm (estate)
  • 4950 mm (limuzína)
  • Šířka: 1778 mm
  • Výška: 1424 mm
  • Pohotovostní hmotnost: 1370-1600 kg


V době zahájení prodeje auta došlo ke spekulacím v médiích, že Rover 75 používá platformu BMW série 5. Mezi zákazníky si model Rover 75 vysloužil chválu pro svou integritu stylu a designu, ačkoli někteří kritici označili styl auta jako příliš "retro". Auto získalo také řadu mezinárodních ocenění.
V roce 2000, po prodeji společnosti, byla výroba přesunuta do Birminghamu v Anglii. Mezi lety 2000 a 2003 došlo k několika změnám, zejména co se motoru týče. Zavedení "zelenějšího" 1,8 turbo bylo velkým přínosem pro britské provozovatele firemních automobilů, kvůli nižší dani na emise oxidu uhličitého.
Rover přišel na trs s verzí modelu 75 s karoserií kombi, nazvanou Tourer, v roce 2001. Auto bylo navrženo tak, aby zákazníkům značky Rover přineslo vyšší míru praktičnosti, a přitom si zachovalo svůj elegantní vzhled.

Rover 75 - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama