Osobní
Terénní
X
Suzuki
Samurai
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Suzuki Samurai 1.0, BEZ DOKLADŮ 33 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Suzuki Samurai 1.0, BEZ DOKLADŮ V prov. od 1988, 63 000 km
Benzín, terénní
998 ccm
     


Prodám Suzuki Samurai 1,3  4x4*eko ZAPLACENO* DPH 91 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Suzuki Samurai 1,3 4x4*eko ZAPLACENO* DPH V prov. od 1987, 88 010 km
Benzín, terénní
1 315 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Reklama

Prodám Suzuki Samurai 1.3 i 4x4 103 000,- Kč
Suzuki Samurai 1.3 i 4x4 V prov. od 1999, 95 000 km
Benzín, terénní
1 298 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Suzuki Samurai 1.9D – MAJITEL 1940 119 800,- Kč
Suzuki Samurai 1.9D – MAJITEL 1940 V prov. od 2005, 100 000 km
Diesel, terénní
1 870 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Zobrazeno 1-4 (z celkem 4)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Suzuki Samurai - historie značky auta

Suzuki Samurai je lehký offroadový (terénní) automobil s pohonem 4x4, vyráběný japonskou automobilkou Suzuki od roku 1968 do současnosti. Auto bylo během historie své výroby nabízené také pod označením Suzuki Sirra, Suzuki Jimny nebo Suzuki SJ30.
První auto s názvem Suzuki Samurai bylo prodávané od roku 1970 v třímístné variantě. Kompaktní offroad zaplnil mezeru na trhu a brzy se vůz stal úspěšný celosvětově.
Příbuzné modely Suzuki Samurai na trhu byly také Suzuki Escudo a Maruti Gypsy.
Suzuki Samurai byl zamýšlený jako jednoduché auto, tak aby co nejvíce odpovídal určení vozu. Měl tedy plachtovinu na dveřích a listové pružiny, byl vytvořený z lehkých plechových dílů a celková váha vozu tak činila 600kg (při délce 1 930 mm).
Pod kapotou měl malý vzduchem chlazený dvoutaktní dvouválec o obsahu 360 ccm. Pro export byl pak vytvořen vodou chlazený tříválcový motor o objemu 550 ccm. Verze pro export měla také upravený interiér, na zadních sedadlech se vytvořilo místo pro dva pasažéry a rezervní kolo se přestěhovalo na vnější zadní část auta. Vývoz Suzuki Samurai byl pro jeho úspěch klíčový.
Díky vysoké poptávce brzy následovala druhá generace Suzuki Samurai s označením LJ80, která měla aktuálnější oblý design a nový čtyřválec 800 ccm o výkonu 41bhp.
V roce 1982 se na trh dostala verze SJ410 s motorem o obsahu 1,0 L, listovým zavěšením odpružení, plynovými tlumiči, většími nájezdovými úhly a poloměrem otáčení a pevným žebřinovým rámem.
Suzuki Samurai - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama