Vložit recenzi
19)
1)
8)
2)
4)
1)
3)
56)
4)
hodnoceno: 11x
autor:
Ital
178 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
6,6
hodnoceno: 57x
autor:
V.Vopalecký
22 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
9,0
hodnoceno: 20x
autor:
Naviják
18 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
7,4
hodnoceno: 1x
autor:
Stanislav
1 komentář
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,2
hodnoceno: 0x
autor:
Miro
1 komentář
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,4
hodnoceno: 4x
autor:
simplynever
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,4
Nejnovější komentáře v diskuzích
RE: 133090 km, 133740 km
Druhý homokineťák vyměněn, chtělo to i výměnu proseklé manžety vnitřního kloubu. To nakonec nevadilo, neboť po akci nežádoucí zvuky nezmizely, ale (některý) kloub se kvůli výměně manžety stejně demontovat musel. Pochopitelně ten vnější, který už jsem měl koupený. Demontáž znamená výměnu a vnější kloub je možno sehnat relativně levně. Paradoxně za cenu značkové manžety. Teď to nechám být, pokud zvuky zesílí, snad bude snazší identifikace.
08.10.2025 | 08:53:01 | Ital | Recenze: Nissan Note 1.2 (2016)
RE: 133090 km
Taxemi zdá, že ze zvuku bude podezřelý opět homokinetický kloub (tentokrát ten druhý). Jak by řekl Vašek, jasné, přece párový díl...Zatím bylo obtížné určit, odkud se zvuk vůbec ozývá, je to nevýrazné. Bude se to zhoršovat, jak tuším, uvidíme.
21.09.2025 | 10:26:56 | Ital | Recenze: Nissan Note 1.2 (2016)
RE: Tak nějak
On Note 1.2 turbo nemá, ani ten přeplňovaný. Je to řešeno dmychadlem s mechanickým pohonem od motoru (Roots?). Proti motoru s výfukovým turbodmychadlem to moc nejede, ale má to velmi nízkou spotřebu paliva, takže asi zajímavé řešení. Ona ta turba pracují za vysokých teplot a vidíme u moderních benzinů v případě nehody poměrně často požár vozu. Po čertech nebezpečná záležitost. Ale můžete si vybrat něco bezpečnějšího, třeba elektromobil, hehe...
20.09.2025 | 10:33:53 | Ital | Recenze: Nissan Note 1.2 (2016)
133090 km
Pokus o odstranění záhadného zvuku při dobržďování. Vyčištění zadních brzd, uvnitř vše jako nové, i štíty. Zvuk neodstraněn, zatím bez dalších akcí.
19.09.2025 | 17:53:58 | Ital | Recenze: Nissan Note 1.2 (2016)
RE: 130000 km
Tak Conti EcoContact 6 přezuty za totéž. Vpředu vydržela pravá 15763 km a levá 17338 km. Sjeté plus minus na 3 mm, mohly ještě něco najet (2000-3000 km), kdybych je chtěl ojet na limit, ale za mokra už klouzaly. Nové jsou jako nebe a dudy, i komfortnější. Asi nemá cenu pneu dojíždět do mrtě, je to nebezpečné a k zlosti.
12.09.2025 | 00:28:17 | Ital | Recenze: Nissan Note 1.2 (2016)
RE: 131000 km
Řekl bych, že se svíčkami Denso Iridium má motor nižší spotřebu paliva. Těch 5,0 L i při občasném dálničním provozu nebo couračce po městě nebylo obvyklé. Olej je 5w-40, žádný eko. Eko jsou jen přední gumy Conti EcoContact6. Dost sjeté. Na spotřebu jsou určitě dobré, ale jestli ušetří nějaké palivo, o to dříve se sjedou, takže se nevyplatí, navíc jsou drahé.
26.08.2025 | 23:27:21 | Ital | Recenze: Nissan Note 1.2 (2016)
131000 km
PP udává průměrnou spotřebu 5,0 L/100 km. Je to od výměny baterie, tedy za téměř 10000 km.
23.08.2025 | 21:41:23 | Ital | Recenze: Nissan Note 1.2 (2016)
130000 km
Ještě k těm kloubům poloosy. Jak jsem se dověděl, vnitřní kloub mít vůli musí, takže jsem ho kontroloval a mazal zbytečně. Naopak vnější kloub mít vůli nesmí, on také nový se jen tak rukou téměř nehne. Ten demontovaný nějak velkou vůli neměl, ale už klepal. Dále k pneu. Opět se potvrdilo, že Conti EcoContact (tentokrát 6) vydrží hovno. Samozřejmě jsem je nekupoval, ale zbyly mi z nového auta, tak jsem 2 dal Notovi na předek. Jsou tam 13500 km a za chvíli budou sjeté na minimum. Najedou 15000 km. To je nejméně ze všech gum všech rozměrů, které jsem kdy sjel. Včetně jakýchkoliv zimních pneu, které jsem používal i v létě. Jestli tedy chcete jednosezónní gumy, tak doporučuji EcoContact. Přitom nové stojí nesmysl. Chtěl jsem přikoupit k jedné zbylé gumě 185/65 r15 z rezervního kola druhou do páru a ceny kolem 2000,- Kč, i více, minimum asi asi 1800,-. Tak jsem to odložil a teď se mi podařilo zutou pneu z nového auta sehnat do 1400,- i s poštovným. Ty původní všechny jsou Made in Portugal, nová je z Česka. Uvidím, zda bude nějaký rozdíl v čemkoliv. Vyzkoušel jsem, ač nerad, už EcoContact 3, 4, 5 a 6. Nebrat.
16.08.2025 | 00:22:26 | Ital | Recenze: Nissan Note 1.2 (2016)
126880 km
Chorvatsko s Notem podeváté bez závad.
19.07.2025 | 22:44:34 | Ital | Recenze: Nissan Note 1.2 (2016)
Spotřeba oleje
Spotřeba oleje 5W-40 je pod 0,04L/1000 km. Na předepsaný interval výměny 20000 km tedy spotřebuje necelých 0,8L oleje. I takový výměnný interval by se obešel bez nutnosti dolévat olej. Nízkoviskozitní oleje již nezvažuji, u tohoto motoru a nájezdu je to zbytečná komplikace.
04.07.2025 | 13:04:51 | Ital | Recenze: Nissan Note 1.2 (2016)