Recenze Škoda Fabia 2
“Zatím bomba,uvidíme časem. Budu zde aktualizovat.”

Autor recenze: Bat1 (27 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2013 Typ motoru:1.2TSI Stav km při koupi:10 km Stav km nyní:36 850 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 5.2 l/100 km Vloženo: 26. 3. 2015

Hodnocení inzerátu: 45 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Silné stránky

Silný motor bez nutnosti vytáčení
Velice solidní spotřeba při normální jízdě

Slabé stránky

Kvalita

Závady a opravy na autě

Zatím nic.
Ani po cca 37k KM se neprojevil žádný negativní efekt.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem s přítelkyní kupovali jako nové. Původně jsme škodovku nechtěli ale vzhledem k poměru cenu/výbava jsme na ni nakonec přistoupili.
Nejvíc nás zaujal asi vzhled,máme bílou s černými světlomety a doplňky karoserie a oproti jiným s obyč.světlama vypadá stylově. Výbavu máme ambiente,okna v elektrice,loket.opěrka,kožený volant+řadičky,světla s funkcí corner nebo jak se tomu říka(nasvícení do zatáček),tempomat,klima atd,atd.
Co se motoru TSI týká,dal jsem na selský rozum a jen čas ukáže zda dobře,či nikoli. Od roku 2011 se údajně požívá jiný řetěz a problémy s rozvody jsou snad menší.
V autě jezdíme,dva víceméně pořád:) Jezdíme dlouhé cesty,výlety ve městě minimálně(v týdnu do 150km,víkendy 350km+) Průměrná spotřeba 5.2 je velkým překvapením a radostí. Podotýkám nejsem výletník,jezdím po okreskách 90-100km/h tak abych nebrzdil. Ve městě se pohybujeme kolem 7litříků. Na dálnici,když dám na tempomat 134km/h je spotřeba od 4,4 do 5,5(průměrná). Na okreskách při 90km/h 4,8-4,9litrů.Tankuji pouze palivo Benzina,natural 95+aditivum VIF. S dynamikou jsem velmi spokojen a nemůžu malinkému motoru nic vytknout.Jediné co jsem kupoval byla KN vložka která se mi osvědčila v Golfu.
Můj rekord bohužel nepadl v Německu ale z Plzně do Prahy a to, 210km/h tachometrových. Pravda,motoru se nad 5000otáček moc nechce,ale jde to. Motor se na 190km/h dostane bez většího přemlouvání.
Včera 24.3.15 jsem se i na jednom foru dočetl a nasledně i v jednom časopise dohledal že:varianty 1.2TSI 63kw(náš motor) má v jednoce dvě mapy a po zapnutí klimošky se jednotka sama přehodí na 77kw. Zda je to pravda netuším,ale zjistím více.
Co mě ale štve je zpracování. Ty plasty mi ani tak moc nevadí,díky nim to alespoň váží pouhých 960kg tuším ale celkově. Oproti našemu starému VW Golf4(1998) je to jako středověk. Divná pozice za volantem,člověk furt hledá tu dobrou a né a né ji najít. Když si sednete do nějakého VW,tak je to jak luxusní křeslo. Člověk se hned cití jako doma:) Tady ne. Když prší,tak nejenže se neskutečně mlží okno a musíte jezdit s klimoškou ale ještě Vám stěrače vodu vrací zpátky do výhledu. Voda proudí i přes zrcádka,co proudí,stříká na boční okna. Celkově nic moc. I když,můj táta tvrdí že je to pohodlnější než jejich firemni Audi A7 tak nevím,asi ironie.
Nicméně autíčko je to dobré,pracovité a pravidelně budu doplňovat co a jak.
Jen se chci zeptat někoho kdo má Fabii 2. Také se Vám povedlo narvat do 45litrové nádrže 54litrů? Nejedná so chybu pumpy,opravdu jsem pak najel o nějakých 190km více.
No a co se jízdních vlastností týče. Auto je tvrdší,což mi vadí-nevadí. Sice to navozuje takový ten sportovní dojem ale něco tam tomu stejně vadí. Volant jde přijemně z lehoučka,reaguje přesně a rychle. Brzdy tam bych čekal že u auta za skoro 300000 budou kotouče všude. z bubnů jsem nadšený moc nebyl ale musím říct že brzdy se dávkuji velice dobře,brzdí ochotně a není nejmenší problém.

PS: Pokud to půjde,fotky doplné, zítra.


Doplnění recenze ze dne 29.07.2015

Stav km nyní: 57 000 km

Tak jsem byl na druhé inspekční prohlídce.

Olej měněn pravidelně po max 13000km.
Na autě během 57000km žádný problém,vrzání atd.
Jelikož zde ve Škodovce děla známý mé přítelkyně tak jsem se dohodl na prohlídku rozvodů(na kterou máte v záruce nárok). Motor,respektive rozvody bez vůlí. Proběhla i kontrola turba. Užívání VIF se projevilo jako dobré. Motor čistý no prostě jsem nadšen.
I ve Škodovce mi řekli že TSI je pouze mýtus který se týká starých respektive prvních TSIček používaných ve VW a AUDI. Jezdí k nim Fabie TSI prý i s 300000km a pohoda.

Jinak spotřeba dlouhodobá. Před dovolenou 4,4 na 100km. Jezdíme po okreskách do 90km/h. Takže opravdu nechápu jak někdo může jezdit za moc. O dovolené kdy jsem s přítelkyni odvážel rodiče na dovču se nedostavil ten nedostatek výkonu. Na dálnici ve 4lidech průměr 6,5 a to jsem nejel povolených 130km/h ale místama i o 40čísel víc a spotřeba slušná(i když nám to pokazilo průměr).


Každopadně spokojenost,výkon dobrý, na brzdě naměřeno výkonu 74,6kw a 169nm.

Myslím si že v dalších kilometrech při dodržování zakladních pravidel(čekat na teplotu oleje,nemordovat převodovku zbytečným boostováním na 1ku a 2ku,v čas měnit olej a jednou za čas tomu vyprášit kožich na dálnici)se Fabce bude dařit. Já tomu věřim:)
Nicméně nám udělali ještě kontrolu SW a řekli že takhle dobře zajetou Fabii tam dlouho neměli. Nevím zda to řekli jen tak do větru a nebo je to pravda. Ale spotřeba x výkon x (zatím) spolehlivost(když vezmu ty řeči lidí co ten motor huntujou ba dokonce třeba ani nemají a jen žvaní) je super.


Recenze budu i na dále aktualizovat.


Doplnění recenze ze dne 26.08.2016

Po dlouhé odmlce.

Najeto 117000Km. Stále vše ok,nikde nic nevrže ani nijak neotravuje cestování.
Za celých 117000 jsem pouze jednou měnil žárovku denního svícení(následně jsem koupil 2xled žárovku) a jednou jsem měnil při 100000km žárovku levého hlavního světlometu.


I nadále platí že olej a vše s tím v servisu spojené dělám maximálně po 10000km.


Doplnění recenze ze dne 26.08.2016

Jinak stále platí. Jezdit pravidelně a často,tyhle motory to mají rádi:) Na brzdě které jsem podstoupil při 110000 se opět potvrdilo dobré zajetí nebo spíš štědrý přídavek kilowatů od škodovky na víc. Auto nešetřím,což mi majitel SGS vřele doporučil. Dokonce tam ten den měl fabii II 1.2tsi chipnutou na 95KW 220nm s bezmála 300000km. Dlouhodobá spotřeba 5,4L ale to je díky dálnicím. Teď po nich jezdím pravidelně 170-190,ano jsem pirát silnic. Ale jezdím bezpečně,rychle ale bezpečně hlavně na silnicích 2 a 3tříd do 100km. Co se týká normálního jezdění tak tam jsem na 4,4L. Když to kalim tak to nežere víc jak 6,5 a už takhle to přeháním s těma 6ti litrama.


Doplnění recenze ze dne 26.08.2016

Stav km nyní: 117 000 km

A ještě doplní. Když jsem si teď přečetl ty komentáře tak mi došla jedna věc. Jak můžou být lidi hloupí, zlí a nepřejícní. Když se najde skupinka která to auto,motorku nebo cokoli nemá ráda,tak to prostě mít ráda nebude a vždy to bude špinit a zesměšňovat.

Na Vašich reakcích se mi líbí že co do rychlosti,spotřeby atd mi nevěříte vůbec nic. A víte co? Asi to tak má být a je to dobře. I nadále tu budu psát a doplňovat abych Vám zvedl mandel.

Vždyť vy jste odborníci kteří prorokovali že to nastane nad 50tisíc km,pak jsem se dostal na 50 a najednou to je už nad 100000. Podle toho co jste psali ten motor měl být KO už snad po 40000:) Jelikož mám známého ve škodě a mám určité benefity,tak mi věřte že Vše je tak jak píšu. Pokud mi nevěříte,Váš problém. Kdo často jezdí po D1 tj. Od Lokte(tuším 66km) do Prahy a zpět se může sám přesvědčit. Těhle bílích fábii zas tolik nejezdí,ve předu mám kameru,modrobílé denní svícení. A když Vás bude nějaká brát ostošest,budu to já. Seberte odvahu,na benzině mě zastavte a rád se s Váma o to podělím. Nemám důvod to auto vychvalovat,lhát. To i ta 1.6ka Golf táhl do kopce jak smyslů zbavený. Tady jste na 160-170 a jste rádi že to tam udržíte. Mírné kopce a rovinky pohoda a z kopce já nezávodím. Z kopce se odpočívá,tak si odpusťte ty komentáře že 190 jedu jenom z kopce,blbost. Tam jedu tak 130-140,nikdy to dolů nerozjíždím. Ale jsem rád že Vás to nutí psát a pochybovat. I nadále budu doplňovat:)


Doplnění recenze ze dne 01.04.2017

Stav km nyní: 150 000 km

Závady žádné.
Výměna předních silentbloků stabilizátorů(2x 300kč + práce).
Spotřeba po 150000 stále 5,2 L/100km dle kompjůtru. Má zkušenost od stojanu,po 198km dotankováno 9,48L.


Spokojenost.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 45


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

Dobrá recenze
Koupil jsem si fábku se stejnou motoryzací a doufám
že mi bude taky dobře sloužit.(2011)

20.12.2016 | 22:04:34 | revers  | 188.175.193.* Reagovat

jezdil jsem s timhle krapem dva tydny stacilo. kdyz to clovek hodne setril spotreba 5.2 ,normal 6.8 a ostrejsi jizda 8.8 a to sam v aute. podvozek nepohodlny. v zatackach to nedrzi neni to suveren. dalnicni rychlost nad 170 tacho utopie nebo z kopce a sedacky byl jsem z nich rozlamanej a displej a asistenti vse jsem vypl jak to rozcilovalo a odvadelo pozornost. debil co si to koupi

28.08.2016 | 14:15:33 | jirka  | 178.255.168.* Reagovat

Zázraky se opravdu nedějí, byť to tak někdy vypadá.

Souhlasím s ostatními, reálná „rovinková“ rychlost 210 km/h je na takové auto opravdu utopická hodnota. Udávaná maximálka je jen 177 km/h a potřebný výkon pro dosažení vyšších rychlostí roste zhruba s kvadrátem rychlostí… Takže pro 210 km/h by si potřeboval cca o 40% vyšší výkon, než avizuje výrobce. A to už je opravdu mimo, ať by byl motor zajetý sebelíp.
Spíše půjde opravdu o souběh několika faktorů… Pokud by např. rychloměr proměřoval o cca 10% (skutečná rychlost by byla cca 190 km/h) , pak by stačilo pouhých 15% výkonu navíc oproti výrobcem udávanému, což už je celkem běžný „přídavek“.
Píšeš, že si tohoto rekordu dosáhl na rovince mezi Plzní a Prahou – a zrovna tam je takové dlouhé nenápadné klesání cca 1% , které bych se také nebál nazvat rovinou. Jenže to jedno procento Ti při této rychlosti přidá bonus, který se u auta hmotnosti Fabie chová jako cca 8 kW motorového výkonu navíc. Potom by ani rychloměr nemusel proměřovat o 10% , ale stačilo by jen běžných 5% pro dosažení tachometrových 210 km/h (200 reálných) při pouhém 15% “přídavku“ výkonu motoru. Takže nic zázračného opravdu.

28.08.2016 | 13:44:04 | michal.t  | 212.96.189.* Reagovat

Za mě ideální pracovní auto lepší jak drátem do oka nebo nosit věci na zádech a kupodivu i ta spolehlivost je docela dobrá.Po městě i to 1.2htp celkem jede ale dát za to nějaké peníze ? jak zvenku tak uvnitř na tom není nic pěkného a navíc to působí šíleně lacině už jen ta řadící páka mě připomíná páku od volantu k PC :D nevkusný laciný plast kam se člověk podívá prostě takový chrastítko na kolečkách.

14.07.2016 | 20:50:25 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

1.2 tsi

slyšel jsem že 1.2 tsi v zimě špatně topí. je to pravda?

30.05.2016 | 08:34:07 | jirik  | 82.142.118.* Reagovat

RE: 1.2 tsi

Ve fabii II je to špatný a ve fabii III s novým 1,2 TSI už je to lepší.

30.05.2016 | 19:41:54 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: 1.2 tsi

Oproti Golfu 1.6ce je to horší. Topení jde vyladit klimoškou a teplo tam je docela rychle. Spíš je lepší sledovat teplotu oleje. Jelikož TSI mají minimální ztrátové teplo=maximální efektivitu,tak při větších mrazech je motor tzv.stále studený. Teplota na přístrojovce je sice na normálu ale teplota oleje nemusí být ani po 13km na 50stupních. Takže sledovat a zbytečně to netrápit se studeným olejem. Jinak to pak topí až moc.

26.08.2016 | 22:35:35 | Bat1  | 90.181.106.* Reagovat

TSI

37tkm je ještě v pohodě. Ruská rulety s motory TSI začíná až po 50tkm a pokud se zadaří, tak třeba až po 100tkm. Pravda, některé to nedotáhnou bez problémů ani na těch 37tkm, takže blahopřeji :-)
A pokud jedete někde dále, je dobré vozit sebou i větší zásobu motorového oleje, viz. www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/?forum

01.08.2015 | 14:04:47 | J.M.  | 91.103.165.* Reagovat

RE: TSI

117000 a zatím nic.

26.08.2016 | 22:36:29 | Bat1  | 90.181.106.* Reagovat

Optimismus

"Od roku 2011 se údajně požívá jiný řetěz a problémy s rozvody jsou snad menší."

Velmi optimistická věta. Taky bych chtěl mít v garáži auto, nachystané na dovolenou do Chorvatska, s vědomím, že problémy s rozvody jsou snad menší. Vás pane mají lidé určitě rádi, protože z celé vaší recenze čiší optimismus a víra v lepší zítřky.
Inu, víra hory přenáší. Tak hodně štěstí!

29.07.2015 | 15:14:27 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Optimismus

Optiismus ani ne. Spíš beru auto jako živého tvora,já se o něj dobře postarám a on mi to vrátí. Sposuta lidí se k auto chová hnusně. Olej max po 15k nedělají,proč že jo? Je to zbytečnost,nechají ho tam 20k někdy i víc.Takhle to udělají 2x,3x a pak se diví že nemají kompresy,vydřené válce.... za začátku jsem nebyl jiný. Moje první auto,to byl chudák. Takovej pokus omyl....pak se odfouklo těsnění pod hlavou a když mi automechanik zavolal a já tam přijel a viděl jsem co bylo karbonu v hlavě,ventily se pomalu ani neměli kam zvedat,válce zapečené atd. Nicméně,teď můžete komentovat můj optimismus:) 117000 za necelé 2 roky. Můj cíl je 300000 a pak se uvidí. Podle všeho,žádný problém.

26.08.2016 | 22:59:36 | Bat1  | 90.181.106.* Reagovat

Vlastnosti, kvalita, pohodlí

Mám pro tento žebřiňák pouze tři slova: katastrofa, katastrofa a zase jen katastrofa. Škodovku jsem koupil poprvé a naposledy. Takovou chybu už nikdy neudělám.

06.06.2015 | 16:15:23 | Venca  | 92.225.237.* Reagovat

Rychlost

Tedy pánové, už to tady čtu nějakou dobu. Prosím Vás, běžte si poměřovat pindíky někam jinam. Troufnu si tvrdit, že tohle dohadování, komu to jede o 5 km/h víc nebo míň asi spoustu lidí nezajímá. Děkuji.

01.04.2015 | 10:01:22 |   | 81.200.56.* Reagovat

bublavý zvuk

Mam Fábiu 1,2 mpi 2002,pri naštartovaní ale aj pri voľnobehu má taký bublavý zvuk ktorý vychádza spredu ,ako keby s motora. A svieti mi kontrolka elektroniky motora.

31.03.2015 | 21:40:59 |   | 141.136.55.* Reagovat

RE: bublavý zvuk

Lambda

26.08.2016 | 23:01:12 | Bat1  | 90.181.106.* Reagovat

Spotreba 130 km/h

Neráčte sa uraziť, ale skutočná spotreba tohto typu auta pri diaľničnom limite 130 km/h je dosť nad 6 litrov. Samozrejme, ak idete s vetrom v chrbte, tak sa zníži o liter aj viac. Ale priemer je okolo 6,5 l. Napr. citujem zo servra AUTO.CZ "Při rychlosti 130 km/h motor točí 2.750 otáček a nárokuje si 6,8 litru na 100 km."

31.03.2015 | 21:07:06 | Vlado  | 85.135.248.* Reagovat

RE: Spotreba 130 km/h

Při rychlosti 130km točí 3000ot. rovné. Při 4000ot. jede 170,při cca 5800 jede 232km. Při 170-190 se nedostanu nad 6,5 a budu se hádat.

26.08.2016 | 23:03:31 | Bat1  | 90.181.106.* Reagovat

RE: Spotreba 130 km/h

Škoda Fabia 1.2tsi jede při 5800ot. 232km/h ? To myslíte vážně ?
Já jen že to jela před lety moje 735i

27.08.2016 | 00:17:12 | pavel e36  | 37.48.23.* Reagovat

RE: Spotreba 130 km/h

Že vy majitelé Škodovek mluvíte úplně jinak něž uživatelé Škodovek kteří si tohle auto nekoupili :D 1.2 TSI 232Km/h ? možná každá ukazuje jinak nebo jednoduše stačí si vše spočítat sám a nevěřit budíkům.

Stejný motor pokud se nepletu 1.2 TSI 63KW při 130 točí 3100 když displej ukazuje spotřebu 6.7 ve skutečnosti je to 7.1 a těch 7 litrů to sežere při plynulé 130 natož aby to žralo do 6.5 při 190Km/ mimo to v techničáku je psáno max.177 Km/h a od 160Km/h ukazuje tak o 10-15 Km více jak GPS.

27.08.2016 | 21:15:36 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Spotreba 130 km/h

Spotřebu 6,5l při 190km/h nemají ani nejmodernější naftové motory s osmi či devíti st.převodovkou,natož Fabie 1.2. To je další úplný nesmysl.

28.08.2016 | 04:36:55 | pavel e36  | 37.48.32.* Reagovat

RE: Spotreba 130 km/h: ale majú, ale majú.., pri 190 km/h mi to žerie od 4,5-6 litrov nafty.

stačí, ked povolím plynový pedál..
a pri 180-170-160-150-140...mi to ukazuje nulu... !!! :))))
/ reálne, okolo 11-15 litrov nafty pri 190 km/h, podľa profilu. 1,2 môže brať podobne, len tých 190 nedosiahne.

28.08.2016 | 08:50:51 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

nádrž, řetěz

Ano, do nádrže Fabie se vejde toto množství, ale doporučuje se přestat tankovat po vycvaknutí pistole, jinak může dojít ke zničení drahého čerpadla benzínu umístěného v nádrži.
Ohledně rozvodového řetězu je dobré počkat, až se zahřeje olej, a potom teprve akcelerovat svižněji. Snad by to mělo trochu pomoci. A řetěz nechat kontrolovat a po doporučení servisu ho hned nechat vyměnit, jinak se při přeskočení potkají ventily s písty a oprava je potom drahá.

27.03.2015 | 23:44:57 | Jindra  | 46.254.70.* Reagovat

RE: nádrž, řetěz

Dobrý den,tak to děláme dobře. Já si tak nejak zjistoval co a jak,jak se k tomuto motoru chovat. Tudíž dodržuji zahřátí,stejně tak dochlazení po dojetí atd... Doufám že nám vydrží co nejdéle.
Plus používám VIF,který snad trochu tomu motoru také pomůže.

30.03.2015 | 18:56:05 | Bat1  | 90.181.106.* Reagovat

RE: nádrž, řetěz

Mám za to, že tomu motoru nepomůžeš, kdyby ses přetrhl. Jestli je konstrukčně nebo výrobně vadný, projeví se to. Takové to - chovejte se k motoru tak a tak, a když je problém - neumíte s tím jezdit apod., jsou pindy v servisech (obvykle značkových) těch značek, které něco zmršily (např. Škoda, ale i jiné) a zákazníci si to vylízávají. Nějaká doporučení, např. ohledně turba, mají být v návodu k obsluze (asi jsou), ale nemůže to výrazně omezovat běžné užívání auta běžným zákazníkem. Komerční úspěšnost škodovek (ale opět - i jiných) je až zarážející, vzhledem ke známým story o problémech hned tu, hned onde. Nechápu, že zákazník vydá nemalý obnos za auto s těmito riziky. Pokud mu to nevadí, pak ano, není co řešit. Máme přímý vstřik a turbo, kdo má víc? :o)

17.04.2015 | 11:46:28 | Itall  | 80.188.182.* Reagovat

RE: nádrž, řetěz

Nezlobte se na mně, ale poněkud jsem nepochopil Vaši poznámku "
Ohledně rozvodového řetězu je dobré počkat, až se zahřeje olej, a potom teprve akcelerovat svižněji. Snad by to mělo trochu pomoci. A řetěz nechat kontrolovat a po doporučení servisu ho hned nechat vyměnit, jinak se při přeskočení potkají ventily s písty a oprava je potom drahá. "
Chcete mi říct, že Fabia má v motoru rozvodový řetěz? To se mi nějak nezdá. A navíc jsem ještě neslyšel o tom, že by rozvodový řetěz přeskočil, pokud vůbec pominu jeho výměnu. Rozvodový řetěz, pokud je v motoru, přežije celé auto s najetým třičtvrtě milionem kilometrů na tachometru. Auto dávno skrz na skrz děravé, vyztužené prkny, ale rozvodový řetěz drží - maximálně trochu rachotí.

06.06.2015 | 16:27:08 | Václav  | 92.225.237.* Reagovat

RE: nádrž, řetěz

Ano všude samý rozvodový řetěz, kam oko dohlédne:)
Fabie TSI měly řetěz, nová TSI čka mají již rozvodový řemen v oleji.
Tyto řetězy se razantní jízdou (zátahem turba TSI) a nekvalitní výrobou řetězů od subdodavatelů
během času tak vytahaly, že řetěz mohl přeskočit po nastartování než hydraulika napnula napínáky řetězu.
Kvalitnější řetězy by se vytahovat neměly. Tyto motory mají na rozdíl od starých aut hydraulické napínáky
(např. u Škody 105 žádné nebyly, a tak řetěz chrastil ale nepřeskočil, ale dnes by to nesplnilo emise).
Nový rozvodový řemen údajně tlumí lépe rázy od turba než řetěz, ale musí se měnit jako každý řemen.

30.07.2015 | 18:22:52 | Jindra  | 46.254.70.* Reagovat

36 000 za půl roku? To tedy jezdíte jako drak. Škoda, že vám tímto tempem vadrží motor už jen cca rok :-(
Každopádně 210 vám s 1.2 TSI nevěřím. Leda by tam byl dostatečně prudký a dlouhý kopec.

27.03.2015 | 19:18:21 | Temp  | 78.45.78.* Reagovat

RE:

Je vidět že jste v životě nejel v TSI. Také jsem si myslel že to jsou lenoši liní. Ano,auto je spíše na pohodové ježdění. Nicméně z kopce jsme opravdu nejeli. Na rovince má síli dost,těch 210 se jelo na rovince. Samozřejmě nad 4000ot. je citelně znát že krouták se rovná nule a autu se zrychlovat nechce. Nicméně při povolených 130km/h a více(prostě do 3500ot) se auto kopců nebojí a líné není. Stejně tak jak jsem psal,na 190 se dostane bez mrknutí oka:) Přeci jenom,udávaný výkon výrobce je 63kw ale skutečný výkon se pohybuje někde kolem 70kw+. Nejsem blbej a tyto rychlosti jsem vyzkoušel a jel pouze párkrát. Nejsem ten co huntuje auto aby po čase žralo kvůli vylítáným pístním kroužkům atd....

30.03.2015 | 18:53:13 | Bat1  | 90.181.106.* Reagovat

RE:

Prosímvás, nedělejte tu ze sebe hlupáka. Ano, na 190 tachometrových se to při dobré konstelaci hvězd a mírném klesání snad dostane, ale 210? Ani náhodou. Na 210 se dostanou vozy, co mají kolem 100kW+

30.03.2015 | 19:47:33 | Temp  | 78.45.78.* Reagovat

RE:

Jel si v tom?

30.03.2015 | 20:09:48 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE:

Nejel. Jel jsem teď v té nejsilnější (tuším 77kW) a přes 185 na GPS jsem se na rovině nedostal. Pochybuju, že starší a slabší verze 1,2 TSI to zvládne......
Překvapivě ani výrobce neudává tak vysokou maximální rychlost.....

31.03.2015 | 19:03:23 | Temp  | 78.45.78.* Reagovat

RE:

Dle tachometru vcelku v pohodě do 160Km/h nad už to má co dělat do 180Km/h takže těch 210 dle tachometru bych viděl na hodně dlouhou silnici bez brzdění a na rovinně 200 dle tachometru to už je na krev u Rapida s motorem 1.2 TSI takže říct v pohodě 210 i dle tachometru mě nepřijde to pravý ořechový.

31.03.2015 | 19:08:26 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

A překvapivě jsi ji překročil, to jsou ale věci, že? Tak ještě pár let praxe a budeš vědět, co nevíš.

31.03.2015 | 20:13:56 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE:

Překvapivě jsem možná jel z mírného kopce, možná mi foukalo do zad a možná to byla nepřesnost GPS. Nemám na testovací okruh a profi měření. Ale to že se fabia ani s nejsilnější 1.2 nedostane na 190 jsem si dost jistej.

31.03.2015 | 20:41:23 | Temp  | 78.45.78.* Reagovat

RE:

Překvapivé je nevědět, jestli jsem jel z mírného kopce. Překvapivé je nevědět, jestli mám vítr v zádech. Překvapivé je mít odchylku GPS, které každý vydává za nejpřesnější měření. Mnohem překvapivější je, že auto (i když ne každé) překoná maximální rychlost udanou výrobcem. No to je překvapení.

31.03.2015 | 21:34:47 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE:

Ty se zase nepřekvapivě potřebuješ s někým dohadovat.

31.03.2015 | 23:50:43 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: no jo Stando , ale keby tam nebol obmedzovač, tak pôjde aj 230 km/h, viem to isto,

lebo majitelia C1 tak vravia, že 190 km/h je nič, keby tam bol 6.stupeň, tak aj 200 dá...:))))
/jáááj, váľam sa smiechom a kopem nožičkami od smiechu/
v Mazde 626, 77 kw motor, 2.0, bola maximálka 180 a 180 toaj dalo, viac NIE, na 405 66 kw, maximálka 180, viac nie, na Primere max. 205, dala 210, ale skôr tých 200, X5, max. 200, aj dala , ale už to bolo o život, 607 má 205, dala 220, ale neverím tomu, že aj na rovine...:)/klesajúca diaľnica v madarsku, podľa gps /, 508 má 210, ale viac ako 200 som ešte nevytlačil, 750 il 250 km/h.aj to ukázalo 270, ale išlo to max. 245-250.... čo tým chcem povedať?

je vôbec zázrak, že to dosiahne svoju maximálku, nieto, aby to ešte prekračovalo..., iba C 1 to dokáže...:)

01.04.2015 | 08:55:53 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: no jo Stando , ale keby tam nebol obmedzovač, tak pôjde aj 230 km/h, viem to isto,

Čo tým chceš povedať? Povedal si, že minimálně 3 z tvých chrchlů překonaly výrobcem udanou maximálku. A to umí X dalších. Ostatní pindy, jako jestli tomu věříš nebo ne, jsou o ničem.

01.04.2015 | 15:21:15 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: no jo Stando , ale keby tam nebol obmedzovač, tak pôjde aj 230 km/h, viem to isto,

Z kopce přelrpčí svoji papírovou maximální rychlost každé auto, které nemá omezovač.

01.04.2015 | 19:22:10 | Temp  | 78.45.78.* Reagovat

RE:

Všechny VAGy mají silně optimistický rychloměr - ničemu to nevadí a řidič to potěší. Příště zkus GPS a dovíš se krutou pravdu :)

30.07.2015 | 09:50:19 | k22  | 85.70.138.* Reagovat

RE:

Presne s tymto autom som jazdil a 210 km/h je riadne scifi :-). Tak isto spotreba pri 134 km/h je podstatne vyssia (s tempomatom aj bez).
Ale najzahadnejsie pre mna je, ze preco ste si s rocnym najadzom 70 000 km skupil maly benzin TSI??? Mne to nedava ziadnu, ale vobec ziadnu logiku.

03.06.2016 | 11:13:37 | Martin  | 195.85.227.* Reagovat

RE:

Proč logika:) Ty vado. Téď neber fábku. Dám příklad. Někdo ti nabídne Mustanga,8V benzín. Super svezení. Vezmeš si mustanga(benzín)nebo ufuněnou koktávku 1.9TDi? Nesnáším rakoviny na silnicíh,úplně mě odpuzuje jet za smraďochém kterému co přidání plynu,to oblak rakoviny. Diesel je pohodové svezení ale já raději benzín. Jinak Subaru Impreza GT 2.0 166kw,vřele doporučuji. Udělal jsem si radost a zase benzín,malý motor ale turbo jako 3,14ča:)

26.08.2016 | 23:34:46 | Bat1  | 90.181.106.* Reagovat

Nádrž

Sice konkrétní zkušenost s Fábií 2 nemam, ale je běžné, že palivové nádrže jsou ve skutečnosti větší než je deklarováno, nicméně se rozhodně nedoporučuje je plnit až "po okraj" z bezpečnostních důvodů jako rozpínání výparů za tepla atp.

27.03.2015 | 14:12:53 | Marsh  | 94.112.135.* Reagovat

V mnoha testech je spotřeba FII 1.2TSI při 130km/h 7.3 l/100km

nazapomeňte, že přístoje ve všecha VAG vozech různě proměřují (aby byl zákazník spokojenější).
Problémem TSI njesou jen rozvody, ale i zabarbonování ventilů (přímý vstřik). to se ale projeví až po cca 100000km (proto také není záruka nad 100k km nebo (v případě nové FIII) se zaní připlácí 12000kč..

27.03.2015 | 09:49:19 | k22  | 85.70.138.* Reagovat

RE: V mnoha testech je spotřeba FII 1.2TSI při 130km/h 7.3 l/100km

Když dotancovávám tak to není sice přímo jako na přístrojovce ale zas tak velký rozdíl v tom není. Problém vidím v těch lidech tady který prostě nevěří a musí se hádat:)

Jináč jak jsem psal,od koupě používám VIF,na který mají lidé také různé názory. Má zkoušenost po 100000 je pokaždé je olej v tak dobrém stavu jaký by měl olej při výměně mít. Otáčky nehoupo,motor nedrnčí a věřím že ani nebude:)

26.08.2016 | 23:12:25 | Bat1  | 90.181.106.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Škoda Fabia