Osobní
Terénní
X
Škoda
Yeti
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, Serv.kniha, Tempomat 172 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, Serv.kniha, Tempomat V prov. od 2012, 114 669 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, Serv.kniha 175 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, Serv.kniha V prov. od 2011, 186 314 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA 180 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA V prov. od 2012, 119 842 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, Serv.kniha, Navi 180 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, Serv.kniha, Navi V prov. od 2012, 191 819 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat, ČR 180 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat, ČR V prov. od 2011, 213 088 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA, Automat 180 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA, Automat V prov. od 2011, 175 890 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Navi 180 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, Navi V prov. od 2010, 140 462 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Serv.kniha 190 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Serv.kniha V prov. od 2012, 177 092 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, ČR,1.maj, Serv.kniha 190 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2010, 135 970 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat, Serv.kniha 190 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2011, 82 753 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, ČR,2.maj 190 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, ČR,2.maj V prov. od 2012, 208 273 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Serv.kniha, Xenony 190 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, Serv.kniha, Xenony V prov. od 2011, 139 622 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Serv.kniha 200 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, Serv.kniha V prov. od 2013, 223 365 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, LPG, Serv.kniha 200 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, LPG, Serv.kniha V prov. od 2015, 162 032 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Serv.kniha 200 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Serv.kniha V prov. od 2010, 135 919 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 200 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 V prov. od 2011, 127 536 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, NOVÁ CENA, Automat 200 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, NOVÁ CENA, Automat V prov. od 2013, 148 611 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Serv.kniha 200 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, Serv.kniha V prov. od 2012, 113 275 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA 205 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA V prov. od 2014, 157 922 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4 220 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4 V prov. od 2016, 215 163 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Zobrazeno 21-40 (z celkem 61)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »