Osobní
Terénní
X
Škoda
Yeti
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi DSG AUTOKLIMA  Přední pohon 47 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi DSG AUTOKLIMA Přední pohon V prov. od 2011, 60 000 km
Benzín, kombi
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI - 4X4 109 900,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI - 4X4 V prov. od 2012, 42 000 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSi 90 kW 187 550,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Yeti 1.4 TSi 90 kW V prov. od 2012, 181 000 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI 81 kW Active 4x4 189 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 2.0 TDI 81 kW Active 4x4 V prov. od 2010, 279 117 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI 195 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI V prov. od 2010, 165 382 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1,2 TSI 77kW,původ ČR,poctivé KM 199 800,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 1,2 TSI 77kW,původ ČR,poctivé KM V prov. od 2010, 198 415 km
Benzín, suv
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1,4 TSI 90kW Fresch 199 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Yeti 1,4 TSI 90kW Fresch V prov. od 2012, 113 529 km
Benzín, suv
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI 203 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI V prov. od 2011, 100 399 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI 207 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI V prov. od 2010, 75 257 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI 208 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI V prov. od 2012, 89 129 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Reklama

Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI 213 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI V prov. od 2011, 193 576 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI 216 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI V prov. od 2010, 143 056 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi 77kW AMB *REZERVOVÁNO* 218 799,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Yeti 1.2 TSi 77kW AMB *REZERVOVÁNO* V prov. od 2010, 177 770 km
Benzín, suv
1 198 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI 219 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI V prov. od 2010, 83 893 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI Záruka 1 rok 218 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Yeti 2.0 TDI Záruka 1 rok V prov. od 2010, 247 900 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI 223 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI V prov. od 2009, 152 160 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI 224 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI V prov. od 2009, 90 833 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI 224 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI V prov. od 2010, 68 640 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI 224 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI V prov. od 2011, 121 197 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi 225 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi V prov. od 2010, 100 535 km
Benzín, terénní
1 ccm, 77 kW (105 PS)
     


  1 2 3 4 5 6 7 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 227)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama