Osobní
Terénní
X
Škoda
Kodiaq
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TDI, ACTIVE, 4x4 780 000,- Kč
Škoda Kodiaq 2.0 TDI, ACTIVE, 4x4 V prov. od 2018, 8 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TDI, Ambition, Full LED 790 000,- Kč
Škoda Kodiaq 2.0 TDI, Ambition, Full LED V prov. od 2017, 15 044 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 1.4 TSI, AMBITION 800 000,- Kč
Škoda Kodiaq 1.4 TSI, AMBITION V prov. od 2018, 7 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TDi DSG ČR 4x4 890 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TDi DSG ČR 4x4 V prov. od 2017, 7 900 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TDi DSG ČR 4x4 890 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TDi DSG ČR 4x4 V prov. od 2017, 8 500 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Reklama

Prodám Škoda Kodiaq 2,0   DSG   STYLE PLUS 937 500,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2,0 DSG STYLE PLUS V prov. od 2017, 500 km
Diesel, suv
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TDi 4x4 Style plus skladem 1 088 499,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TDi 4x4 Style plus skladem V prov. od 2017, 2 150 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2,0 TDi Style Plus DSG 1 099 800,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2,0 TDi Style Plus DSG V prov. od 2016, 5 029 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0TDi 4x4 Style plus,DSG,webasto,t 1 148 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0TDi 4x4 Style plus,DSG,webasto,t V prov. od 2017, 7 066 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0TDi 4x4 Style plus,webasto,tažné 1 239 500,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0TDi 4x4 Style plus,webasto,tažné V prov. od 2018, 134 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Zobrazeno 1-10 (z celkem 10)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »