Osobní
Terénní
X
Škoda
Kodiaq
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Chomutov Děčín Litoměřice Louny Most Teplice Ústí nad Labem

Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Kodiaq Sportline 2.0 TDI, ČR 750 000,- Kč
Škoda Kodiaq Sportline 2.0 TDI, ČR V prov. od 2021, 115 960 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq Scout 2.0 TDI, SCOUT, DPH, DSG 769 000,- Kč
Škoda Kodiaq Scout 2.0 TDI, SCOUT, DPH, DSG V prov. od 2019, 98 740 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0BiTDI 176kw 4x4 RS DSG PANO 798 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Kodiaq 2.0BiTDI 176kw 4x4 RS DSG PANO V prov. od 2020, 117 029 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 176 kW (239 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TDi 1.maj Serv.kniha 960 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TDi 1.maj Serv.kniha V prov. od 2022, 52 725 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TSi 1 159 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TSi V prov. od 2023, 9 694 km
Benzín, terénní
1 984 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TDi 1 189 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TDi V prov. od 2023, 9 107 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TSi 1 199 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TSi V prov. od 2023, 9 800 km
Benzín, terénní
1 984 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TSi 1 199 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TSi V prov. od 2023, 9 700 km
Benzín, terénní
1 984 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TSi Serv.kniha 1 199 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TSi Serv.kniha V prov. od 2023, 6 935 km
Benzín, terénní
1 984 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TDi 1 240 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TDi V prov. od 2023, 9 436 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TDi Serv.kniha, ČR 1 240 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TDi Serv.kniha, ČR V prov. od 2023, 8 219 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0 TDi 1 249 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0 TDi V prov. od 2023, 8 831 km
Diesel, terénní
1 984 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Předchozí 1 2 3 4 5 6  
Zobrazeno 101-112 (z celkem 112)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »