Osobní
Terénní
X
Citroën
Xantia
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Citroën Xantia 2.0i 89kW RFX 7 600,- Kč
Citroën Xantia 2.0i 89kW RFX V prov. od 1998, 189 632 km
Benzín, hatchback
1 998 ccm, 89 kW (121 PS)
     


Prodám Citroën Xantia 1,9 TD Centrál 14 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Citroën Xantia 1,9 TD Centrál V prov. od 1995, 251 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 905 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Reklama

Prodám Citroën Xantia 1.9 TD 66kW 16 000,- Kč
Citroën Xantia 1.9 TD 66kW V prov. od 1996, 242 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 905 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Citroën Xantia 1.8i 24 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Citroën Xantia 1.8i V prov. od 1999, 148 000 km
Benzín, hatchback
1 761 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Citroën Xantia 2.0HDi,66kw,PLAISIR,nové STK 33 333,- Kč
Citroën Xantia 2.0HDi,66kw,PLAISIR,nové STK V prov. od 2000, 214 125 km
Diesel, hatchback
1 997 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Zobrazeno 1-5 (z celkem 5)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Citroën Xantia - historie značky auta

Citroën Xantia je velký rodinný vůz vyráběný francouzskou automobilkou Citroën. Citroën Xantia byl poprvé představen veřejnosti na konci roku 1992, jeho sériová výroba probíhala od roku 1993 do roku 2001, přičemž v roce 1997 prošel model faceliftem.
Přestože byla v Evropě na začátku roku 2001 ukončena produkce Citroënu Xantia, společnost SAIPA v Iránu vyráběla toto auto i nadále.
Během osmi let produkce prodal Citroën přes 1,2 millionu kusů Xantie. Výroba tohoto auta probíhala v továrně v Rennes ve Francii.
Model Xantia byl po dlouhé době prvním vozem, který Citroën pojmenoval slovem a ne písmeny.
Design Citroënu Xantia je dílem designéra Bertone. Styling exteriéru Xantia je také použit u modelu Daewoo Espero.
Citroën Xantia nahradil dřívější Citroën BX a udržel si i popularitu svého předchůdce, zároveň se ale dostal více do středního proudu a soutěžil tak s rivaly jako Ford Mondeo, Nissan Primera, Rover 400, Toyota Carina E a Vauxhall Cavalier.
Úspěch auta signalizoval, že se Citroën poučil ze svého neúspěchu při představení modelu Citroën ZX před dvěma lety.
Citroën ZX byl kritizován zejména za nedostatek tradičního vkusu a dobrého zpracování, tento názor Xantia napravila díky své atraktivní formě.
Xantia také používala hydropneumatické odpružení, které bylo použíté u staršího modelu Citroën DS, a kterým je Xantia známá.
Citroën Xantia - historie značky auta (dokončení článku)  »