Osobní
Terénní
X
Lancia
Kappa
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Lancia Kappa KUPÉ 2.0,VÝBORNÝ STAV,VÝHŘEVY 99 000,- Kč
Lancia Kappa KUPÉ 2.0,VÝBORNÝ STAV,VÝHŘEVY V prov. od 1998, 149 000 km
Benzín, sportovní/kupé
1 998 ccm, 162 kW (220 PS)
     


Zobrazeno 1-1 (z celkem 1)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Lancia Kappa - historie značky auta

Lancia Kappa (typ 838) je manažerský vůz vyráběný italskou automobilkou Lancia. Auto nahradilo vůz Thema, vlajkovou loď Lancia, v roce 1994, a bylo samo nahrazeno autem Lancia Thesis v roce 2001. Vůz sdílí platformu s Alfou Romeo 166 a byl k dispozici jako sedan, estate nebo kupé. Kappa byla k dispozici pouze v levostranném řízení.
Kappa je desáté písmeno řecké abecedy, a Lancia řecká písmena často používá k označování svých aut. Kappu provází velmi dlouhá historie - již v roce 1919 Lancia produkovala vůz Kappa (a jeho pozdější evoluce tzv. Dikappa a Trikappa), ale ty jsou mnohem méně známé než Kappa v současné době.
Kappa nebyla zvláště oblíbená, vyrobeno bylo pouze 117 216 těchto aut. Itálie byla pro Kappu nejdůležitějším trhem, absorbovala většinu prodeje. Je také třeba zmínit, že v Polsku, kde Fiat Auto je největším domácím výrobcem automobilů, Kappa sloužila jako oficiální vládní automobil. V Polsku má díky tomu Kappa pevnou základnu nadšenců.
Peter Robinson z Autocar důkladně testoval toto auto v listopadu 1994 a prohlásil, že rozměry vozu zajišťují pohodlný interiér, prostorový dojem je umocněn nízkým krytem, a velmi japonsky vyhlížející palubní deskou, někde mezi Hondou NSX a Lexusem LS400.
Co se týče jízdních vlastností, Robinson pochválil motor pro jeho "hladké reakce", a vůz shrnul jako lepší než průměr, ale ne nejlepší ve své třídě.
Technické údaje vozu:

  • Také se nazývá: Lancia K
  • výroba: 1994-2000
  • montáž: Itálie
  • předchůdce: Lancia Thema
  • nástupce: Lancia Thesis
  • třída: výkonný vůz
  • karoserie:
  • 4-dveřový sedan
  • 5-dveřové kombi
  • 2-dveřové kupé
  • platforma: Typ E
  • motor:
  • benzín:
  • 2.0 L přeplňovaný I4
  • 2,0 L I5
  • 2.0 L přeplňovaný I5
  • 2,4 L I5
  • 3.0 L V6
  • Diesel:
  • 2.4 L turbodiesel I5
  • převodovka:
  • 5-stupňová manuální
  • 4-stupňová automatická
  • rozvor:
  • Sedan/Estate: 2700 mm
  • Kupé: 2580 mm
  • délka:
  • sedan/Estate: 4687 mm
  • Coupé: 4567 mm
  • šířka:
  • Sedan/Estate: 1826 mm
  • Coupé: 1830 mm
  • výška:
  • sedan/Estate: 1462 mm
  • Coupé: 1.425 mm
  • Pohotovostní hmotnost: 1425-1580 kg
  • Designeři:
  • Ercole Spada v I.DE.A Institute (sedan)
  • Centro Stile Lancia (kupé)
  • Pininfarina (estate)


Kombi verze auta Kappa, označená jako Lancia "SW", byla navržena a postavena Pininfarinou, a nelišila se od rozměrů exteriéru sedanu - důraz byl kladen jednoznačně na prezentaci, nikoli na nákladový prostor. Postaveno bylo pouze 9 208 kusů tohoto vozu.

Lancia Kappa - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama