Osobní
Terénní
X
Lancia
Phedra
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Lancia Phedra 2,0JTD Emblema 7míst 48 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Lancia Phedra 2,0JTD Emblema 7míst V prov. od 2004, 204 337 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 79 kW (107 PS)
     


Prodám Lancia Phedra 2,2JTD*Navi*Digiklima*6Míst* 87 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Lancia Phedra 2,2JTD*Navi*Digiklima*6Míst* V prov. od 2003, 243 138 km
Diesel, mpv
2 179 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Reklama

Prodám Lancia Phedra 2,0 JTDm 105 000,- Kč
Lancia Phedra 2,0 JTDm V prov. od 2006, 213 400 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Lancia Phedra 2.2 DVD/PANORAMA/6RYCHL 144 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Lancia Phedra 2.2 DVD/PANORAMA/6RYCHL V prov. od 2005, 142 000 km
Diesel, mpv
2 179 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Zobrazeno 1-4 (z celkem 4)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Lancia Phedra - historie značky auta

Lancia Phedra je velkoprostorové rodiné auto (MPV) patřící do skupiny vozů zvaných Eurovan. Eurovan je označení rodiny velkých MPV značek Citroën, Peugeot, Fiat a Lancia, vyráběných ve společně vlastněné továrně Sevel Nord ve Francii jako společný projekt koncernu PSA a Fiatu. Lancia Phedra byla pojmenována na počest řecké mytologické postavy "Faidra". Historie auta probíhala v letech 2002-2010, poté jej nahradil Lancia Voyager.
Eurovan první generace byl představen v roce 1994. První generací Eurovan od Lancie byl model Zeta, Phedra představovala až druhou generaci tohoto MPV. Auta Eurovan jednotlivých značek se liší mezi sebou jenom nepatrně. Jak po technické, tak po vizuální stránce, sdílejí většinu mechanických prvků i strukturu karoserie. Rozdíly spočívají především v rozdílných mřížkách, zadních světlech, v krytech kol či různých úrovní výbavy.
V říjnu 1998 prošly Eurovany mírným faceliftem, což v konečném důsledku hlavně znamenalo, že řadicí páka byla nyní montována na palubní desce a nikoli v podlaze. Ruční brzda už není uprostřed, ale na levé straně sedadla řidiče (u dveří), a to z toho důvodu, kdyby řidič chtěl odstranit středovou konzoli a otevřít tak průchod mezi předními sedadly.
Lancia Phedra - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama