Osobní
Terénní
X
Škoda
Yeti
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi 289 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi V prov. od 2017, 108 532 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, ČR 289 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, ČR V prov. od 2016, 139 983 km
Benzín, terénní
1 395 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha 290 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha V prov. od 2014, 78 406 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi, ČR 293 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi, ČR V prov. od 2017, 82 992 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 i, ČR 295 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 i, ČR V prov. od 2013, 117 137 km
Benzín, terénní
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi 295 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi V prov. od 2014, 111 264 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.8 TSi Serv.kniha 299 000,- Kč
Škoda Yeti 1.8 TSi Serv.kniha V prov. od 2014, 142 777 km
Benzín, terénní
1 798 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi, ČR 299 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi, ČR V prov. od 2017, 97 669 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi Serv.kniha, ČR 299 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi Serv.kniha, ČR V prov. od 2016, 78 902 km
Benzín, terénní
1 194 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSi 1.maj, ČR 300 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSi 1.maj, ČR V prov. od 2014, 59 099 km
Benzín, terénní
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 300 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2015, 173 206 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSi 305 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSi V prov. od 2016, 123 486 km
Benzín, terénní
1 395 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 309 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2016, 122 742 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 309 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2014, 167 347 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha, Tempomat 310 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha, Tempomat V prov. od 2017, 62 445 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, ČR,2.maj 310 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, ČR,2.maj V prov. od 2015, 112 650 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, Automat, Serv.kniha 310 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2014, 111 066 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSi 316 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSi V prov. od 2015, 79 586 km
Benzín, terénní
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI 1.maj, ČR 320 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI 1.maj, ČR V prov. od 2017, 52 040 km
Benzín, terénní
1 395 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat, Serv.kniha 322 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2017, 41 846 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Zobrazeno 121-140 (z celkem 142)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »