Osobní
Terénní
X
Škoda
Karoq
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Karoq 1.0 TSI, ČR,2.maj, Serv.kniha 580 000,- Kč
Škoda Karoq 1.0 TSI, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2022, 20 969 km
Benzín, suv
1 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 2.0 TDI, 4X4, Automat 594 000,- Kč
Škoda Karoq 2.0 TDI, 4X4, Automat V prov. od 2019, 76 208 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 1.5 TSI/110 KW Ambition 599 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq 1.5 TSI/110 KW Ambition V prov. od 2022, 18 003 km
Benzín, suv
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Style Kessy Záruka 599 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq 1.5 TSI DSG Style Kessy Záruka V prov. od 2020, 36 010 km
Benzín, suv
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 1.5 TSI, ČR, záruka 600 000,- Kč
Škoda Karoq 1.5 TSI, ČR, záruka V prov. od 2021, 55 975 km
Benzín, suv
1 500 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 620 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq V prov. od 2020, 14 000 km
Diesel, suv
1 598 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 1.5 TSI, ČR, 1.MAJ, AUTOMAT 630 000,- Kč
Škoda Karoq 1.5 TSI, ČR, 1.MAJ, AUTOMAT V prov. od 2022, 22 797 km
Benzín, suv
1 500 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 2.0 TDI, ČR,1.maj, Serv.kniha 680 000,- Kč
Škoda Karoq 2.0 TDI, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2023, 54 200 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 2.0 TSi Serv.kniha, ČR 680 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq 2.0 TSi Serv.kniha, ČR V prov. od 2019, 54 117 km
Benzín, terénní
1 984 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 1.5 TSi 719 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq 1.5 TSi V prov. od 2023, 10 902 km
Benzín, terénní
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 1.5 TSi 755 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq 1.5 TSi V prov. od 2023, 9 807 km
Benzín, terénní
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 1.5 TSi 759 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq 1.5 TSi V prov. od 2023, 6 166 km
Benzín, terénní
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 1.5 TSi Serv.kniha 759 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq 1.5 TSi Serv.kniha V prov. od 2023, 7 135 km
Benzín, terénní
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Předchozí 1 2 3 4 5  
Zobrazeno 81-93 (z celkem 93)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »