Osobní
Terénní
X
Škoda
Yeti
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 250 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2012, 114 430 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI 250 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI V prov. od 2015, 133 552 km
Benzín, kombi
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSi 250 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSi V prov. od 2011, 104 736 km
Benzín, terénní
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat 250 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat V prov. od 2015, 93 309 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 250 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 V prov. od 2011, 147 333 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti Škoda Yeti 2.0 tdi DSG 255 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti Škoda Yeti 2.0 tdi DSG V prov. od 2012, 184 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 255 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2013, 149 215 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 255 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2011, 164 711 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2,0 TDI 4x4 - HANDSFREE 259 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 2,0 TDI 4x4 - HANDSFREE V prov. od 2015, 178 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2,0 TDI 125kW 4x4 TOP, 1. maj. 259 000,- Kč
Škoda Yeti 2,0 TDI 125kW 4x4 TOP, 1. maj. V prov. od 2014, 207 300 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat, Serv.kniha 260 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2014, 76 959 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi 260 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi V prov. od 2014, 135 645 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi 260 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi V prov. od 2015, 163 324 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.6TDi 77KW DSG KLIMA 259 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 1.6TDi 77KW DSG KLIMA V prov. od 2014, 144 000 km
Diesel, suv
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2,0 TDI 4x4 Outdoor Tažné 1.Ma 268 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 2,0 TDI 4x4 Outdoor Tažné 1.Ma V prov. od 2016, 198 114 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi Ambition Outdoor 4x4 269 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi Ambition Outdoor 4x4 V prov. od 2014, 149 240 km
Diesel, hatchback
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2,0TDi Ambition 270 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 2,0TDi Ambition V prov. od 2014, 167 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 270 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2009, 106 217 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4, ČR 270 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4, ČR V prov. od 2017, 158 800 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti Elegance 2.0 TDI, NOVÁ CENA 270 000,- Kč
Škoda Yeti Elegance 2.0 TDI, NOVÁ CENA V prov. od 2015, 202 722 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Zobrazeno 161-180 (z celkem 226)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »