Osobní
Terénní
X
Škoda
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Octavia IV 2.0TDI STYLE NOVÉ V ČR 399 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Octavia IV 2.0TDI STYLE NOVÉ V ČR V prov. od 2020, 160 000 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 2.0TDI STYLE NOVÉ V ČR 417 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Octavia 2.0TDI STYLE NOVÉ V ČR V prov. od 2021, 103 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Škoda Scala Style 1.0TSi 81kw DSG 450 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Scala Style 1.0TSi 81kw DSG V prov. od 2023, 8 000 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Karoq Style+ 1.5TSi 110kw DSG kamera 485 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq Style+ 1.5TSi 110kw DSG kamera V prov. od 2019, 143 000 km
Benzín, suv
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Karoq Style+ DSG kamera navi tažné z 495 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq Style+ DSG kamera navi tažné z V prov. od 2019, 100 000 km
Diesel, suv
1 598 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 2.0TDI NOVÉ V ČR, TOV. ZÁRUKA 497 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Octavia 2.0TDI NOVÉ V ČR, TOV. ZÁRUKA V prov. od 2022, 47 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Škoda Karoq Style+ 2.0TDI 110kw 4x4 DSG 560 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq Style+ 2.0TDI 110kw 4x4 DSG V prov. od 2020, 124 000 km
Diesel, suv
1 969 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 1,5TSi110kw ČR XENONY NAVI LED 560 000,- Kč
Škoda Octavia 1,5TSi110kw ČR XENONY NAVI LED V prov. od 2020, 23 796 km
Benzín, hatchback
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Karoq 2.0TDI 110kW Style 4x4 DSG 597 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Karoq 2.0TDI 110kW Style 4x4 DSG V prov. od 2018, 99 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Škoda Superb 2.0TDI 140 kw 4x4 DSG 620 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Škoda Superb 2.0TDI 140 kw 4x4 DSG V prov. od 2020, 125 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0TDI 147kW STYLE 4x4 DSG 699 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0TDI 147kW STYLE 4x4 DSG V prov. od 2021, 158 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0TDI L&K 4x4 DSG WEBASTO 749 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0TDI L&K 4x4 DSG WEBASTO V prov. od 2020, 146 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Škoda Kodiaq 2.0TDI 140kW L&K 4x4 DSG 797 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Kodiaq 2.0TDI 140kW L&K 4x4 DSG V prov. od 2019, 128 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Předchozí 1 2  
Zobrazeno 21-33 (z celkem 33)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »