X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford B-Max 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA 140 000,- Kč
Ford B-Max 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA V prov. od 2014, 128 627 km
Benzín, mpv
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford S-Max 2.0 TDCi, Navi 140 000,- Kč
Ford S-Max 2.0 TDCi, Navi V prov. od 2010, 233 635 km
Diesel, mpv
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Ford Galaxy 2.0 TDCi, 7 míst, Navi 140 000,- Kč
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 7 míst, Navi V prov. od 2009, 215 626 km
Diesel, mpv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i, ČR,1.maj, Klima 140 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i, ČR,1.maj, Klima V prov. od 2018, 244 748 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA, ČR 140 000,- Kč
Ford Focus 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA, ČR V prov. od 2014, 140 176 km
Benzín, kombi
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.5 TDCi, NOVÁ CENA, ČR,1.maj 140 000,- Kč
Ford Focus 1.5 TDCi, NOVÁ CENA, ČR,1.maj V prov. od 2017, 189 883 km
Diesel, kombi
1 500 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.0 EcoBoost, Serv.kniha 140 000,- Kč
Ford Focus 1.0 EcoBoost, Serv.kniha V prov. od 2013, 145 957 km
Benzín, kombi
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.0 EcoBoost, Serv.kniha 140 000,- Kč
Ford Focus 1.0 EcoBoost, Serv.kniha V prov. od 2012, 117 316 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA 140 000,- Kč
Ford Focus 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA V prov. od 2016, 146 137 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fiesta Titanium 1.0 EcoBoost 140 000,- Kč
Ford Fiesta Titanium 1.0 EcoBoost V prov. od 2013, 135 642 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford S-Max Titanium 2.5 Duratec 140 000,- Kč
Ford S-Max Titanium 2.5 Duratec V prov. od 2009, 185 724 km
Benzín, mpv
2 500 ccm, 162 kW (220 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.0 EcoBoost, Klima, Tempomat 140 000,- Kč
Ford Focus 1.0 EcoBoost, Klima, Tempomat V prov. od 2015, 138 402 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 2.0 TDCi, Automat, Navi 140 000,- Kč
Ford Focus 2.0 TDCi, Automat, Navi V prov. od 2014, 184 625 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, Serv.kniha, Klima 140 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, Serv.kniha, Klima V prov. od 2012, 208 489 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA, Klima 146 000,- Kč
Ford Focus 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA, Klima V prov. od 2015, 143 850 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, Automat, Serv.kniha 150 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, Automat, Serv.kniha V prov. od 2014, 265 712 km
Diesel, hatchback
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA 150 000,- Kč
Ford Focus 1.0 EcoBoost, NOVÁ CENA V prov. od 2012, 118 400 km
Benzín, kombi
1 000 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.25 16V, ČR,2.maj, Klima 150 000,- Kč
Ford Fiesta 1.25 16V, ČR,2.maj, Klima V prov. od 2012, 47 364 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 EcoBlue, NOVÁ CENA 150 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 EcoBlue, NOVÁ CENA V prov. od 2016, 300 364 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, ČR,1.maj, Serv.kniha 150 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2015, 173 543 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Zobrazeno 201-220 (z celkem 467)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »