Liaz, prodám Liaz, prodej Liaz - CARS.CZ
 Nákladní
Užitkové
X
Liaz
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Liaz TECHNICKÝ PRŮKAZ 7 260,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz TECHNICKÝ PRŮKAZ V prov. od 1994, 0

     


Prodám Liaz zadní náprava 9 680,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz zadní náprava V prov. od 0000, 0

     


Prodám Liaz motor M1.2 A-MŠ 640 F 26 620,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz motor M1.2 A-MŠ 640 F V prov. od 1989, 0

     


Prodám Liaz motor M1.2 B-M 640 F 42 350,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz motor M1.2 B-M 640 F V prov. od 1994, 0

     


Prodám Liaz převodovka 54 450,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz převodovka V prov. od 1996, 0

     


Prodám Liaz 150 sklápěč 66 550,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz 150 sklápěč V prov. od 1987, 0 km
Diesel, sklápěcí vůz
, 213 kW (290 PS)
     


Prodám Liaz motor stoják 78 650,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz motor stoják V prov. od 1996, 0

     


Prodám Liaz 151 4x4 kontejner hák 79 860,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz 151 4x4 kontejner hák V prov. od 1989, 0 km
Diesel, kontejnerový manipulátor
     


Prodám Liaz 150 agro/velkoobjem sklápěč 119 790,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz 150 agro/velkoobjem sklápěč V prov. od 1992, 0 km
Diesel, sklápěcí vůz
, 212 kW (288 PS)
     


Prodám Liaz 110 .052 montážní plošina 20m 241 879,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz 110 .052 montážní plošina 20m V prov. od 1985, 31 952 km
Diesel, jiné
11 940 ccm, 212 kW (288 PS)
     


Prodám Liaz 151 270 4x4 s HNJ ATLAS 290 400,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz 151 270 4x4 s HNJ ATLAS V prov. od 1993, 0 km
Diesel, sklápěcí vůz
11 940 ccm, 212 kW (288 PS)
     


Prodám Liaz Jetpatcher asfalt postřikovač 482 790,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Liaz Jetpatcher asfalt postřikovač V prov. od 1983, 0 km
Diesel, jiné
, 189 kW (257 PS)
     


Prodám Liaz Bumar AD10 autojeřáb
Liaz Bumar AD10 autojeřáb V prov. od 1985, 0 km
Diesel, jeřáb
     


Prodám Liaz vidlice řazení
Liaz vidlice řazení V prov. od 0000, 0

     


Prodám Liaz hydraulický řadič
Liaz hydraulický řadič V prov. od 0000, 0

     


Prodám Liaz listová pera
Liaz listová pera V prov. od 0000, 0

     


Prodám Liaz posilovač spojky
Liaz posilovač spojky V prov. od 0000, 0

     


Prodám Liaz přední maska
Možnost odpočtu DPH
Liaz přední maska V prov. od 0000, 0

     


Prodám Liaz spojková lamela
Liaz spojková lamela V prov. od 0000, 0

     


Prodám Liaz kříž kardanu
Liaz kříž kardanu V prov. od 0000, 0

     


  1 2 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 30)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Liaz - historie značky auta

Liaz (Liberecké automobilové závody) byl výrobce osvědčených nákladních vozů z ČR. Náklaďáky Liaz se vyráběly od roku 1957 až do roku 2002. Tato automobilka již neexistuje, ale ojeté Liazky budeme určitě na našich silnicích a v autobazarech ještě nějakou dobu potkávat.
Liaz byla česká automobilka, která se od roku 1951 do roku 2003 zabývala výrobou nákladních a speciálních vozů.
Název LIAZ je zkratkou celého jména - Liberecké automobilové závody. Sídlo automobilky však nebylo v Liberci, ale v nedalekém Jablonci nad Nisou - Rýnovicích.
Kořeny Liazu sahají až do roku 1907, kdy byla založena automobilka Reichenberger Automobilfabrik (RAF). Ta vyráběla osobní auta, autobusy a nákladní vozidla. V roce 1913, během 1. světové války, byla zakoupena firmou Laurin & Klement (dnešní Škoda Auto). Nákladní auta vyráběné zde před 2. světovou válkou však stále nesly značku Škoda, LIAZ byl jen název podniku. Tento stav trval až do poloviny sedmdesátých let minulého století.
Dne 1. ledna 1951 pak byl založený národní podnik Liberecké automobilové závody skládající se ze závodů v Rýnovicích, Mnichově Hradišti a Liberci, který se zabýval výrobou nákladních automobilů, zatím stále prodávaných pod značkou Škoda.
V roce 1975 měl Liaz už celkem 11 000 pracovníků, celková výroba pak dosáhla 13 600 užitkových automobilů. V té době byl LIAZ největším výrobcem nákladních automobilů v Československu.
Liaz i nadále rozšiřoval svoje výrobní kapacity do dalších měst, jako například do Mělníka a Přerova. Nákladní auta společnosti LIAZ se vyvážely do celého světa, zejména do spřátelených socialistických zemí, ale také do východní Asie nebo Latinské Ameriky. Mezi tehdejší zákazníky patřily i některé arabské země.
V Rýnovicích byl montážní závod autobusů Škoda 706 RO, později zde vznikla výzkumně-vývojová základna motorů, sídlilo zde vedení celého podniku a jediná výroba, která zde zůstala do současnosti, byla výroba klasických stojatých motorů.
V Mnichově Hradišti probíhala finální montáž vozů, byla zde výzkumně-vývojová základna vozidel a výroba podvozkových dílů.
V Liberci v Hanychově byla výroba ležatých motorů (zejména pro autobusové a železniční aplikace) a předních náprav, v Liberci-Ostašově se nacházela slévárna šedých odlitků.
Mělník byl místem výroby podvozkových rámů a vybraných dílů a slovenská Zvolen montáží valníků a výroby vybraných dílů a valníkových plošin.
V Přerově to pak byla montáž tahačů, ve Veĺkém Krtíši (také na Slovensku) výroba motorů staršího typu RT a výroba spojovacích hřídelí.
V Holýšově se odehrávala výroba kabin řidiče a v Jablonci nad Nisou byla stavba jednoúčelových strojů a stavební výroba.
Liaz - historie značky auta (dokončení článku)  »