Nákladní
Užitkové
X
Škoda
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Fabia Praktik 1,2 12V 24 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Fabia Praktik 1,2 12V V prov. od 2003, 238 637 km
Benzín, skříňový vůz
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2i / ČR / 44 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Praktik 1.2i / ČR / V prov. od 2008, 162 800 km
Benzín, dodávka
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1,2I,47KW,BEZ KOROZE,TOP 45 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Fabia 1,2I,47KW,BEZ KOROZE,TOP V prov. od 2005, 236 934 km
Benzín
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2HTP 51kw 1.MAJITEL serviska 49 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2HTP 51kw 1.MAJITEL serviska V prov. od 2009, 343 000 km
Benzín, dodávka
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2i,51KW,NOVÁ STK,SERVO,CZ 59 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Praktik 1,2i,51KW,NOVÁ STK,SERVO,CZ V prov. od 2009, 166 971 km
Benzín, skříňový vůz
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2 HTP ČR,1Majitel,Zachovalý 75 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2 HTP ČR,1Majitel,Zachovalý V prov. od 2010, 160 900 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,4 16V  KLIMATIZACE 85 000,- Kč
Škoda Praktik 1,4 16V KLIMATIZACE V prov. od 2007, 163 736 km
Benzín, skříňový vůz
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.4 TDi 59 kW, klima. 95 000,- Kč
Škoda Praktik 1.4 TDi 59 kW, klima. V prov. od 2009, 177 725 km
Diesel, pick up
1 422 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 12 V 115 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1.2 12 V V prov. od 2011, 148 886 km
Benzín, pick up
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1,2 m.klima/výhřev sedadel/ 119 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Praktik 1,2 m.klima/výhřev sedadel/ V prov. od 2013, 221 347 km
Benzín, pick up
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda Praktik 1.2 TSi Serv.kniha 120 000,- Kč
Škoda Praktik 1.2 TSi Serv.kniha V prov. od 2015, 130 091 km
Benzín, pick up
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Škoda 1202 1.2, ČR 550 000,- Kč
Škoda 1202 1.2, ČR V prov. od 1967, 144 km
Benzín, pick up
1 200 ccm, 37 kW (50 PS)
     


Zobrazeno 1-12 (z celkem 12)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »