Osobní
Terénní
X
Suzuki
Vitara
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nebyla nalezena žádná vozidla odpovídající Vašemu výběru.

Suzuki Vitara - historie značky auta

Suzuki Vitara (ve většině západní Evropy, Bolívii, Ekvádoru, Filipínách a v Severní Americe (po roce 1999) jako Grand Vitara; ve Velké Británii, východní Evropě, části Jižní Asie a v Austrálii jako Escudo; nebo Sidekick v Severní Americe) je off-roadový automobil, který od roku 1988 vyráběla japonská automobilka Suzuki. Verze pro severoamerický trh byla vyrobena ve spolupráci mezi Suzuki a General Motors.
Suzuki Vitara nahradila populární modely SJ413 a Samurai a sama byla nahrazena větší modernější verzí Grand Vitara.
Suzuki Vitara se vyráběla jako dvoudveřové nebo čtyřdveřové SUV nebo dvoudveřový kabriolet.
Vitara se prodávala ve Spojených Státech jako Sidekick nebo Geo Tracker (po roce 1998 jako Chevrolet Tracker) a také jako GMC Tracker, Asüna Sunrunner a Pontiac Sunrunner v Kanadě.
Ve Španělsku seauto prodávalo také jako Santana 300 a 350 a na japonském domácím trhu se vůz někdy prodával pod značkou Mazda. V Chile měla Suzuki Vitara označení Suzuki Nomade.
Suzuki Vitara byla poprvé představena jako Suzuki Escudo na domácím trhu v Japonsku a to v květnu roku 1988, v USA se pak Vitara stala dostupná (pod jménem Sidekick) v roce 1989 jako dvoudveřový kabriolet nebo model s pevnou střechou a motorem o objemu 1,3 litru JA a nebo ve verzi 4x4 JX a JLX s čtyřválcovým motorem o objemu 1,6 litru a výkonu 80 koní (60 kW).
V roce 1990 byla zrušena verze JLX a v roce 1991 byla představena čtyřdveřová verze s prodlouženým rozvorem. Následovalo představení 1,6 litrového motoru o výkonu 95 koní (71 kW).
Suzuki Vitara - historie značky auta (dokončení článku)  »