Peugeot 307

>> zpět na Peugeot
Peugeot

Auta značky Peugeot:

  • J5
  • Partner
  • 108
  • 2008
  • 208
  • 3008
  • 301
  • 305
  • 4008
  • 408
  • 5008
  • 505
  • 508
  • 605
  • 608
  • Bipper
  • Bipper Tepee
  • Django
  • Elystar
  • Elyséo
  • Geopolis
  • Jet Force
  • Jetforce
  • Looxor
  • Ludix
  • RCZ
  • Rifter
  • SV 250
  • Satelis
  • Speedfight
  • Speedfight II
  • Traveller
  • Trekker
  • Tweet
  • Vivacity
  • XP

Peugeot 307 - historie značky auta

Peugeot 307 logo značky Peugeot 307 je malé rodinné auto nižší střední třídy, vyráběný francouzskou automobilkou Peugeot.
Výroba Peugeotu 307 byla zahájena v roce 2001, kdy vůz nahradil svého předchůdce – Peugeot 306, a ukončena v září roku 2008, kdy byl naopak nahrazen novějším typem – Peugeotem 308. V Číně a na některých trzích v Jižní Americe však prodej Peugeotu 307 pokračoval až do roku 2009.
Historie modelu Peugeot 307 začíná představením prototypu s názvem 307 Prométhée na francouzském Mondial de l'Automobile v roce 2000. Základní verze – hatchback byla na uvedena na Evropský trh v roce 2001. »  Peugeot 307 - historie značky auta (dokončení článku)  »

Peugeot 307 - vyberte si ojeté auto z nabídky autobazarů:

Peugeot 307 1,6 16V KLIMA SERVISKA Peugeot 307 1,6 16V KLIMA SERVISKA

ABS, AirBag 6x, Centrální zam. dálkově, Elektrická okna, Imobilizér, Klimatizace manuální, Klimatizovaná přihrádka, Palubní počítač, Převodovka manuál

89 999,- Kč

Autosalony a autobazary Peugeot:

Auto Došek s.r.o.

nové vozy: 315 626 342 ojeté vozy: 315 626 342

www.auto-dosek.cz | Mělník, Nad Oborou 3375

AUTO FIŠER

Po dohodě na telefonu kdykoliv.

www.autofiser.cz | Bruntál, Staré Město 61

AUTO MARKET EURO s.r.o.

NEJVĚTŠÍ PRODEJNÍ PLOCHA V JIŽNÍCH ČECHÁCH. Evropské služby za české ceny!

www.automarketeuro.cz | Veselí nad Lužnicí, Svinenská 636

Auto Schwab, s.r.o.

Jsme rodinná firma s dlouholetou tradicí v automobilovém průmyslu. Naše společnost byla založena v roce 2002 a za tu dobu jsme se specializovali na pr

www.autoschwab.cz | Kladno, Milady Horákové 3291

AUTO WOZAR s.r.o. prodejce Peugeot

Prodejce Peugeot

www.autowozar.cz | Lednice, Mikulovská 720

Autocentrum BARTH a.s.

PRODEJ OJETÝCH VOZŮ Pardubice – Dubina, Hůrka 1798 tel. 800 400 466 Hradec Králové, Bratří Štefanů 985 tel. 49 77 77 205

www.autocentrum.cz | Pardubice, Hůrka 1798

AutoPalace Brno s.r.o.

autorizovaný prodej a servis vozů VOLVO, MAZDA, PEUGEOT,MITSUBISHI, MG

www.autopalace-brno.cz | Brno, Řípská 22

Diesel Auto Junek s.r.o

PRODEJ VOZŮ S NAFTOVÝMI MOTORY POJIŠTĚNÍ - GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA PNEUSERVIS PLNĚNÍ AUTOKLIMATIZACÍ DEZINFEKCE INTERIÉRU GENERÁTOREM OZONU

www.diesel-auto.cz | MLADÁ BOLESLAV - ŽIDNĚVES, Židněves 137

FEDERAL CARS s.r.o.

Prodej vozů značky Peugeot

www.federalcars.cz | Liberec 23, Doubská 424

Olfin Car PALACE s.r.o.

prodej nových automobilů, prodej ojetých automobilů

www.olfincarpalace.cz | Hradec Králové 2, Na Rybárně 203/5

Peugeot 307 - historie značky auta (dokončení článku)

Peugeot 307 se také prodával v Austrálii, na Novém Zélandu, v Asii, v Mexiku (s benzinovými motory 1.6 a 2.0) a v Brazílii (s 1.6 a 2.0 flex motory s pohony na plyn nebo ethanol).
Peugeot 307 byl dostupný v několika karosářských variantách - pětidveřový hatchback, pětidveřové combi, čtyřdveřový sedan a dvoudveřové coupé-cabrio.
Peugeot 307 je zkonstruován na přepracované platformě Peugeotu 306, kterou také sdílí s modely Citroën Xsara a Citroën ZX. Avšak Peugeot 307 je ve všech směrech větší než jeho předchůdce.
Peugeot 307 následuje styling společnosti, který nastavily modely Peugeot 206 a Peugeot 607, mezi výrazné prvy designu patří například typické protáhlé světlomety.
Díky své výšce a tvaru je někdy je Peugeot 307 považován spíše za kompaktní MPV než malé rodinné auto. Peugeot 307 získal titul evropské auto roku 2002.

V nabídce Peugeotu 307 jsou tyto motory:
  • 1.4 l (1360 cc) ET3 I4, 75 PS, 55 kW, 74 koní
  • 1.4 l (1360 cc) ET3 I4, 90 PS, 66 kW, 89 koní
  • 1.6 l (1587 cc) TU5 I4, 110 PS, 81 kW, 108 koní (také dostupný ve verzi s názvem 1,6 BioFlex s pohonem na ethanol E85)
  • 1.6 l (1560 cc) DV6 HDi diesel I4, 90–110 PS
  • 2.0 l (1997 cc) EW10 16 v I4, 140 PS, 103 kW, 138 koní
  • 2.0 l (1997 cc) DW10 HDi diesel I4, 136 PS, 100 kW, 134 koní
  • 2.0 l HDI 90 PS, 66 kW, 89 koní
  • 2.0 l (1997 cc) EW10 16 v I4, 140 PS, 103 kW, 138 koní
  • 2.0 l (1997 cc) EW10 16 v I4, 177 PS, 130 kW, 175 koní


V roce 2005 byl Peugeot 307 přepracovaný, tak aby byl schopen vyrovnat se konkurenci, která se objevila na trhu od roku 2001. Přední část auta, včetně reflektorů a kapoty byla navržena znovu. Vůz získal nový přední nárazník a přední části vozu nyní dominoval větší otvor pro nasávání vzduchu, který byl poprvé použit u Peugeotu 407.
Podle některých zdrojů Peugeot 307 trpěl podprůměrnou kvalitou a spolehlivostí. Byl umístěn na 158. místě ze 159 v Britském průzkumu Top Gear v roce 2005. Také byl umístěn na 99. místě ze 113 při TÜV (German Technical Inspection Association) testech dvou až tříletých vozů v roce 2007, a také skončil na konci statistik Německého automobilového klubu pro tří až pětileté malé rodinné vozy o tři roky později.
Peugeot 307 se pohyboval i na sportovním poli a to ve verzi Peugeot 307 CC WRC. Tento model nahradil stávající Peugeot 206 WRC. Měl přezdívky "Létající žába" a "Velryba".
Peugeot 307 CC WRC byl poháněn motorem o objemu 1997 cm3, který dosahoval výkonu 221 kW a točivého momentu 580 Nm s rozvodem DOHC, který byl přeplňovaný turbodmychadlem Garett. Diferenciály byly elektronicky řízené. Rozměry auta jsou: délka - 4344 mm, šířka - 1770 mm (1800 mm v roce 2005), rozvor - 2610 mm a hmotnost - 1230 kg.
Peugeot 307 CC WRC používal pneumatiky Michelin a poprvé nastoupil v sezoně Mistrovství světa v rallye v roce 2004. Premiérový start byl na Rallye Monte Carlo 2004. O rok později se vůz dočkal modernizace a přepracování, mimo jiné došlo k rozšíření karoserie a pneumatiky Michelin byly vyměneny na pneumatiky Pirelli. Tato verze poprvé startovala na Rallye Monte Carlo 2005 a tým nakonec skončil na druhém místě.
Přestože vůz vyhrál finskou rally v roce 2004 a 2005 a o rok později japonskou rallye v roce 2005 (všechny vítězství Peugeot získal pod vedením závodního jezdce Marcuse Grönholma) na konci sezony Mistrovství světa v rallye 2005 se automobilka Peugeot rozhodla odejít ze šampionátu.
Na velšské rallye s Peugeotem 307 CC WRC 18. září 2005 havaroval jezdec Markko Märtin, jeho spolujezdec Michael Park bohužel při nehodě zemřel. Byla to první smrtelná nehoda od Mistrovství světa v rallye v roce 1993.
V lednu roku 2006 magazín What Car? oznámil že Peugeot vytvořil elektricko-dieselový hybridní motor pro Peugeot 307, který má spotřebu 3,4 l na 100 km. Vyrobením tohoto auta učinila společnost Peugeot další krok pro ochranu životního prostředí.
Peugeot 307 si získal mnoho zákazníků zejména díky své variabilnosti, líbivému elegantnímu designu, dobrými jízdními vlastnostmi a pohodlí a komfortu pro posádku.

Na závěr pár statistických údajů

V naší databázi je celkem 39 inzerátů vozidel značky Peugeot 307.

Pro zajímavost, nejdražší auto značky Peugeot 307 v naší databázi je vozidlo Peugeot 307 1,6 16V KLIMA SERVISKA, r.v. 2006. Cena, kterou za toto vozidlo prodejce v inzerátu požaduje je 89 999,- Kč.

Nejnovějším inzerátem značky Peugeot 307 z naší nabídky, je inzerát na prodej auta Peugeot 307 1,6 Zachovalé, r.v. 2005. Chcete-li si pořídit svůj vlastní vůz značky Peugeot 307, tak toto auto může být vaše za 75 000,- Kč.