Osobní
Terénní
X
Honda
CR-Z
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Honda CR-Z GT- HYBRID - XENONY 249 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Honda CR-Z GT- HYBRID - XENONY V prov. od 2010, 97 044 km
Hybridní, hatchback
1 497 ccm, 84 kW (114 PS)
     


Prodám Honda CR-Z 1.5 IMA, ČR 250 000,- Kč
Honda CR-Z 1.5 IMA, ČR V prov. od 2011, 62 171 km
Benzín, sportovní/kupé
1 497 ccm, 84 kW (114 PS)
     


Prodám Honda CR-Z 1.5 IMA, ČR,1.maj, Serv.kniha, 250 000,- Kč
Honda CR-Z 1.5 IMA, ČR,1.maj, Serv.kniha, V prov. od 2012, 52 500 km
Jiné, sportovní/kupé
1 500 ccm, 84 kW (114 PS)
     


Reklama

Prodám Honda CR-Z 1.5 V-TEC 2.maj,Serv.kniha,ČR 257 730,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Honda CR-Z 1.5 V-TEC 2.maj,Serv.kniha,ČR V prov. od 2012, 103 002 km
Benzín, sportovní/kupé
1 497 ccm, 84 kW (114 PS)
     


Prodám Honda CR-Z 1,5 i,GT,Hybrid,Mugen,2xKola 259 800,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Honda CR-Z 1,5 i,GT,Hybrid,Mugen,2xKola V prov. od 2010, 82 976 km
Benzín, sportovní/kupé
1 497 ccm, 84 kW (114 PS)
     


Prodám Honda CR-Z Hybrid verze SPORT 299 000,- Kč
Honda CR-Z Hybrid verze SPORT V prov. od 2013, 35 000 km
Benzín, hatchback
1 497 ccm, 84 kW (114 PS)
     


Zobrazeno 1-6 (z celkem 6)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Honda - historie značky auta

Honda je japonská nadnárodní společnost, známá zejména výrobou automobilů a motocyklů. Pro luxusní vozy používá Honda značku Acura. Firmu založil Soichiro Honda v roce 1948. Od roku 1964 je Honda největším výrobcem motorek na světě.
Počátky historie společnosti Honda sahají zhruba do 30. let 20. století, kdy její pozdější zakladatel Soichiro Honda (1906 – 1991) přestal být spokojen se svou prosperující autoopravnou a založil firmu Art Shokai Piston Ring Research Laboratory, která vyráběla pístní kroužky. Jejich kvalita ale nebyla dobrá, proto Soichiro Honda začal navštěvovat vysokou technickou školu. Během prvního roku studia se mu podařilo vyvinout a vyrobit pístní kroužky odpovídající kvality. Poté školu opustil.
V roce 1939 Honda svou firmu transformoval a přejmenoval na Tokai Seiki Heavy Industries Co., Ltd.. Její hlavní náplní byla výroba pístních kroužků pro Toyotu. Během války získal mnoho patentů především v oblasti vývoje pístních kroužků a automatizace výroby. Před koncem války prodal svůj podnik firmě Toyoda Jido Shokki.
Po válce, v roce 1946, Honda založil společnost Honda Technical Research Institute. Firma nakoupila z armádních zásob malé spalovací motory, které byly původně určené do generátorů vyrábějících proud pro radiostanice. Motory se následně využily pro výrobu motorových jízdních kol, čímž vznikl první výrobek značky Honda - motokolo typ A. O rok později představil spalovací motor vlastní konstrukce o objemu 50 ccm.
Honda - historie značky auta (dokončení článku)  »