Osobní
Terénní
X
Honda
CRX
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Honda CRX 1,5i Del Sol Cabrio 39 990,- Kč
Honda CRX 1,5i Del Sol Cabrio V prov. od 1994, 74 340 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 493 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Reklama

Prodám Honda CRX 1.6 i 86 000,- Kč
Honda CRX 1.6 i V prov. od 1993, 178 781 km
Benzín, sportovní/kupé
1 590 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Honda CRX - historie značky auta

Honda CR-X je sportovní kompaktní auto s pohonem předních kol, vyráběno společností Honda v letech 1983-1991, a poté nahrazeno modelem Honda CR-X del Sol. Evropský model auta byl vybaven motorem ZC o síle 130 hp (97 kW) a 2+2 uspořádáním sedadel. Auto prošlo úpravou v roce 1988, a během své historie bylo populární pro svůj výkon, hbitou manipulaci a dobrou spotřebu paliva. V roce 1988 byl CR-X Si jmenován jedním z 10 nejlepších vozů všech dob.
První generace

  • Výroba: 1983-1987
  • Podvozek: EC1 AF AE532
  • Typ karoserie: 3 -dveřový hatchback
  • Powertrain
  • Motor:
  • 1.3 L 58 hp I4
  • 1.3 L 60 hp EV1 I4 (1984-1986)
  • 1,5 L 58-76 hp EW1/D15A2 I4 (1984-1985)
  • 1.5 L 91 hp EW3/4 I4 (1985-1987)


CR-X první generace byla v některých oblastech mimo Japonsko prodávána jako Honda Civic CRX. Původní 1,3 l auto (kód podvozku AE532) dosáhlo podle EPA spotřeby přibližně 3,4 l na 100 kilometrů, a v roce 1984 bylo při příznivých jízdních podmínkách dosaženo ještě lepšího výsledku.
Druhá generace

  • Výroba: 1987-1991
  • Powertrain
  • Rozvor: 2301 mm
  • Délka: 3759 mm / 3754 mm
  • Šířka: 1674 mm / 1669 mm
  • Výška: 1273 mm / 1270 mm


Podvozek auta byl výrazně změněn v roce 1988. Mnohé motory byly vybaveny vstřikováním paliva jako standard. VTEC motor používající proměnného časování ventilů zajišťuje lepší výkon při vysokém rozsahu otáček, a přitom zachovává nízkou spotřebu paliva. Modely auta vybavené motorem VTEC také obdržel několik předělávek, jako aktualizované nárazníky, světla, kapoty, brzdy či tlumiče, a nový design palubní desky. Některé z těchto konstrukčních změn byly přidány i do souběžných modelů neobsahujících motor VTEC.

Honda CRX - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama