Honda FR-V, prodám Honda FR-V, prodej Honda FR-V - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Honda
FR-V
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Honda FR-V 2,2 I-CTDi  Comfort 84 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Honda FR-V 2,2 I-CTDi Comfort V prov. od 2005, 212 193 km
Diesel, kombi
2 204 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Honda FR-V 1.7 VTEC Serv.kniha 99 000,- Kč
Honda FR-V 1.7 VTEC Serv.kniha V prov. od 2005, 180 459 km
Benzín, mpv
1 668 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Reklama

Prodám Honda FR-V 2.2i-CTDI +zimáky 109 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Honda FR-V 2.2i-CTDI +zimáky V prov. od 2005, 183 535 km
Diesel, kombi
2 204 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Honda FR-V 2,2 CDTi,  6MÍST,6RYCHL,S.KNIHA 159 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Honda FR-V 2,2 CDTi, 6MÍST,6RYCHL,S.KNIHA V prov. od 2005, 161 292 km
Diesel, kombi
2 204 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Honda FR-V 2,2 CDTi,  ABS,ESP,KLIMA,SERVISKA 199 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Honda FR-V 2,2 CDTi, ABS,ESP,KLIMA,SERVISKA V prov. od 2009, 130 630 km
Diesel, kombi
2 204 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Zobrazeno 1-5 (z celkem 5)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Honda - historie značky auta

Honda je japonská nadnárodní společnost, známá zejména výrobou automobilů a motocyklů. Pro luxusní vozy používá Honda značku Acura. Firmu založil Soichiro Honda v roce 1948. Od roku 1964 je Honda největším výrobcem motorek na světě.
Počátky historie společnosti Honda sahají zhruba do 30. let 20. století, kdy její pozdější zakladatel Soichiro Honda (1906 – 1991) přestal být spokojen se svou prosperující autoopravnou a založil firmu Art Shokai Piston Ring Research Laboratory, která vyráběla pístní kroužky. Jejich kvalita ale nebyla dobrá, proto Soichiro Honda začal navštěvovat vysokou technickou školu. Během prvního roku studia se mu podařilo vyvinout a vyrobit pístní kroužky odpovídající kvality. Poté školu opustil.
V roce 1939 Honda svou firmu transformoval a přejmenoval na Tokai Seiki Heavy Industries Co., Ltd.. Její hlavní náplní byla výroba pístních kroužků pro Toyotu. Během války získal mnoho patentů především v oblasti vývoje pístních kroužků a automatizace výroby. Před koncem války prodal svůj podnik firmě Toyoda Jido Shokki.
Po válce, v roce 1946, Honda založil společnost Honda Technical Research Institute. Firma nakoupila z armádních zásob malé spalovací motory, které byly původně určené do generátorů vyrábějících proud pro radiostanice. Motory se následně využily pro výrobu motorových jízdních kol, čímž vznikl první výrobek značky Honda - motokolo typ A. O rok později představil spalovací motor vlastní konstrukce o objemu 50 ccm.
Honda - historie značky auta (dokončení článku)  »