Osobní
Terénní
X
Peugeot
405
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Peugeot 405 1,9 D GLD eko zaplaceno 25 000,- Kč
Peugeot 405 1,9 D GLD eko zaplaceno V prov. od 1992, 328 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 905 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Zobrazeno 1-1 (z celkem 1)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Peugeot 405 - historie značky auta

Peugeot 405 je velké rodinné auto od francouzské automobilky Peugeot představené v červenci 1987, a které je i nadále vyráběno s licencí mimo Francii.
Tento vůz byl zvolen evropským autem roku 1988 na základě největšího počtu hlasů historie soutěže. Peugeot má na kontě asi 2,5 milionu prodaných vozů Peugeot 405 po celém světě.
Předchůdcem tohoto auta je Peugeot 305 a nástupcem je model Peugeot 406. Vzhled auta je podobný vozu Alfa Romeo 164, jejíž prodej byl zahájen ve stejném roce, a byl rovněž navržen designery Pininfarina.
Auto je k dispozici jako 4-dveřový sedan nebo 5-dveřové kombi, oba typy mají motor vpředu a pohon na přední kola anebo pohon všech kol.
Technické údaje vozu Peugeot 405 první generace:

  • Motor 1,4 - 2,0 L, benzín / nafta
  • Rozvor 2669 mm
  • Délka 4408 mm
  • Šířka 1716 mm
  • Výška 1390-1450 mm
  • Pohotovostní hmotnost 1020-1430 kg


V červenci 1987 Peugeot představil deset různých verzí modelu 405 současně. K dispozici byly zpočátku pouze 4-dveřová auta, v roce 1988 automobilka přidala i 5-dveřové kombi.
Model 405 byl poslední vůz značky Peugeot prodávaný ve Spojených státech. Toto auto ale bylo například velmi populární v Thajsku.
V roce 1989 bylo vyrobeno 500 tisíc těchto aut a miliontý vůz opustil továrnu Sochaux již následující rok.
Menší facelift modelu 405 v roce 1991 zahrnoval změnu v převodech auta či aktualizaci přístrojové desky, volantu a odhlučnění.
V roce 1993 byl Peugeot 405 znovu zrevidován - auto tentokrát získalo nová zadní světla a design či vylepšený interiér s novou přístrojovou deskou.
Modely 405 byly k dispozici jako sedan a kombi v levostranné i pravostranné verzi, s pohonem předních nebo všech čtyř kol. Řada modelů 405 zahrnovala tři benzínové motory a dva vznětové motory - všechno to byly čtyřválce. Rozsah motorizací byl přizpůsoben tak, aby auta vyhovovala různým vývozním trhům. 1,6-litrový sedan s 4-stupňovou manuální převodovkou produkoval 70 hp (52 kW) při 5600 otáčkách za minutu. 1,9 l motor byl k dispozici s 5-stupňovou manuální převodovkou, a k dispozici byl ve dvou úrovních (110 nebo 125 koní). 16-ventilová verze je k dispozici u modelu Mi16, které produkuje 160 hp (120 kW) při 6500 otáčkách za minutu, a může dosáhnout maximální rychlosti 220 km/h.
Peugeot 405 - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama