Peugeot 508, prodám Peugeot 508, prodej Peugeot 508 - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Peugeot
508
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Peugeot 508 2.0HDI-KLIMA-KŮŽE-ČR-SERVISKA 169 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot 508 2.0HDI-KLIMA-KŮŽE-ČR-SERVISKA V prov. od 2011, 175 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 HDi SW ZÁRUKA 2 ROKY 174 700,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Peugeot 508 1.6 HDi SW ZÁRUKA 2 ROKY V prov. od 2011, 201 416 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 HDi Break 175 000,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Peugeot 508 1.6 HDi Break V prov. od 2012, 157 367 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 84 kW (114 PS)
     


Prodám Peugeot 508 SW,1.6HDI,automat,NAVI,TOP 179 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot 508 SW,1.6HDI,automat,NAVI,TOP V prov. od 2011, 190 000 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1,6 HDI SW SERVISKA 179 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 508 1,6 HDI SW SERVISKA V prov. od 2013, 214 000 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 HDI SW ZÁRUKA 36 MĚS,Cebia 179 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 508 1.6 HDI SW ZÁRUKA 36 MĚS,Cebia V prov. od 2013, 188 800 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 84 kW (114 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 HDi 180 000,- Kč
Peugeot 508 1.6 HDi V prov. od 2011, 148 011 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 HDi 180 000,- Kč
Peugeot 508 1.6 HDi V prov. od 2011, 192 515 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Peugeot 508 SW 2,0HDi 163 Ciel Allure DPH 182 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 508 SW 2,0HDi 163 Ciel Allure DPH V prov. od 2013, 314 810 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 HDI, ČR,2.maj, Serv.kniha 185 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 HDI, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2011, 145 234 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Reklama

Prodám Peugeot 508 2.0 HDi 189 970,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot 508 2.0 HDi V prov. od 2012, 165 645 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 e-HDI ACTIVE 112K AUTOMAT 190 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 508 1.6 e-HDI ACTIVE 112K AUTOMAT V prov. od 2012, 134 204 km
Diesel, sedan/limuzína
1 560 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 HDi Serv.kniha 193 000,- Kč
Peugeot 508 1.6 HDi Serv.kniha V prov. od 2011, 148 207 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Peugeot 508 SW 2.0 HDi 103kW 198 000,- Kč
Peugeot 508 SW 2.0 HDi 103kW V prov. od 2011, 202 800 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Peugeot 508 SW  2.0 HDI  ZÁRUKA 2 ROKY 198 800,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Peugeot 508 SW 2.0 HDI ZÁRUKA 2 ROKY V prov. od 2011, 251 539 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 HDI, Automat, Serv.kniha 199 000,- Kč
Peugeot 508 1.6 HDI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2014, 135 865 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 84 kW (114 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 HDi Serv.kniha 199 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 HDi Serv.kniha V prov. od 2011, 173 542 km
Diesel, sedan/limuzína
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 HDI 120KW CZ(SERVISKA) 199 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 HDI 120KW CZ(SERVISKA) V prov. od 2012, 270 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 HDI SW NAVI PRAV.SERVIS 199 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot 508 2.0 HDI SW NAVI PRAV.SERVIS V prov. od 2012, 175 460 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 HDI, Serv.kniha, Kůže 200 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 HDI, Serv.kniha, Kůže V prov. od 2012, 154 288 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


  1 2 3 4 5 6 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 115)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Peugeot - historie značky auta

Peugeot je přední francouzský výrobce automobilů, součást skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího výrobce aut v Evropě. Základy značky Peugeot sahají do 19. století, kdy firma vyráběla bicykly. V roce 1975 získal Peugeot většinu v automobilce Citroën.
Peugeot je přední značka francouzských automobilů, která je součástí skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího evropského výrobce automobilů.
Rodinný podnik, ze kterého později vznikl současný Peugeotem, byl založen v roce 1810. Rodina Peugeotů tehdy přestavěla svůj obilný mlýn ve vesnici Vandoncourt na továrničku vyrábějící válcovanou ocel a množství výrobků z ní.V listopadu 1858 požádal Emile Peugeot o ochrannou známku se symbolem lva. Toto zvíře bylo vybráno záměrně, neboť je nositelem vlastností, které proslavily ocelové pily z této továrny: ostré a odolné zuby, pružnou čepel jako tělo šelmy, a rychlost řezání připodobněnou k rychlosti lva při lovu své kořisti.
Lev se začal objevovat nejen na nářadí a čepelích pil značky Peugeot, ale také na mlýncích na kávu, pepř a sůl, a od roku 1882 také na bicyklech a od roku 1898 také na motocykletách. Jízdní kola Peugeot se vyráběly až do nedávné doby, ačkoli se společnosti vyrábějící kola a automobily oddělily už v roce 1926.
Vzhledem k rodinným neshodám založil v roce 1896 Armand Peugeot (1849 — 1915), který se velmi zajímal o automobily, společnost Société des Automobiles Peugeot. Firma vyrobila svůj první automobil v roce 1889. Vznikl ve spoluprácí s jedním z francouzských průkopníků automobilismu, Léonem Serpolletem. Jednalo se o tříkolové vozidlo s parním pohonem a byly vyrobeny pouze čtyři kusy. Parní stroje byly těžká a objemné a vyžadovaly dlouhou dobu na zahřátí. Po setkání s Gottliebem Daimlerem a Émilem Levassorem v roce 1980 bylo opuštěno od parního pohonu. Pod vedením Daimlera byla postavená benzínová čtyřkolka Toto auto bylo sofistikovanější, než většina z jeho současných konkurentů.
Peugeot - historie značky auta (dokončení článku)  »