Osobní
Terénní
X
Peugeot
508
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Chrudim Pardubice Svitavy Ústí nad Orlicí

Nalezené inzeráty


Prodám Peugeot 508 2.0 HDi, ČR 225 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 HDi, ČR V prov. od 2013, 116 745 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 BlueHDi, NOVÁ CENA 230 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 BlueHDi, NOVÁ CENA V prov. od 2015, 215 072 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 133 kW (181 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.2 HDi, ČR 235 000,- Kč
Peugeot 508 2.2 HDi, ČR V prov. od 2013, 141 480 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 150 kW (204 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 BlueHDi, Kůže, Navi 240 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 BlueHDi, Kůže, Navi V prov. od 2014, 147 195 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 HDi 245 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 HDi V prov. od 2015, 155 748 km
Diesel, sedan/limuzína
1 997 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 HDi 280 000,- Kč
Peugeot 508 1.6 HDi V prov. od 2018, 110 981 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 HDi 285 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 HDi V prov. od 2017, 150 884 km
Diesel, sedan/limuzína
1 997 ccm, 133 kW (181 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 BlueHDi, Automat, ČR,2.maj 300 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 BlueHDi, Automat, ČR,2.maj V prov. od 2016, 139 211 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 133 kW (181 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 BlueHDi, AUTOMAT,DPH,NAVI 460 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 BlueHDi, AUTOMAT,DPH,NAVI V prov. od 2019, 122 384 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Peugeot 508 2.0 BlueHDi, Automat, ČR,1.maj 549 000,- Kč
Peugeot 508 2.0 BlueHDi, Automat, ČR,1.maj V prov. od 2019, 72 027 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 PureTech, Nové ČR, GT line 560 000,- Kč
Peugeot 508 1.6 PureTech, Nové ČR, GT line V prov. od 2019, 39 758 km
Benzín, sedan/limuzína
1 600 ccm, 133 kW (181 PS)
     


Prodám Peugeot 508 1.6 PureTech, ČR, DPH! 620 000,- Kč
Peugeot 508 1.6 PureTech, ČR, DPH! V prov. od 2019, 54 716 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 165 kW (224 PS)
     


Předchozí 1 2  
Zobrazeno 21-32 (z celkem 32)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Peugeot - historie značky auta

Peugeot je přední francouzský výrobce automobilů, součást skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího výrobce aut v Evropě. Základy značky Peugeot sahají do 19. století, kdy firma vyráběla bicykly. V roce 1975 získal Peugeot většinu v automobilce Citroën.
Peugeot je přední značka francouzských automobilů, která je součástí skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího evropského výrobce automobilů.
Rodinný podnik, ze kterého později vznikl současný Peugeotem, byl založen v roce 1810. Rodina Peugeotů tehdy přestavěla svůj obilný mlýn ve vesnici Vandoncourt na továrničku vyrábějící válcovanou ocel a množství výrobků z ní.V listopadu 1858 požádal Emile Peugeot o ochrannou známku se symbolem lva. Toto zvíře bylo vybráno záměrně, neboť je nositelem vlastností, které proslavily ocelové pily z této továrny: ostré a odolné zuby, pružnou čepel jako tělo šelmy, a rychlost řezání připodobněnou k rychlosti lva při lovu své kořisti.
Lev se začal objevovat nejen na nářadí a čepelích pil značky Peugeot, ale také na mlýncích na kávu, pepř a sůl, a od roku 1882 také na bicyklech a od roku 1898 také na motocykletách. Jízdní kola Peugeot se vyráběly až do nedávné doby, ačkoli se společnosti vyrábějící kola a automobily oddělily už v roce 1926.
Vzhledem k rodinným neshodám založil v roce 1896 Armand Peugeot (1849 — 1915), který se velmi zajímal o automobily, společnost Société des Automobiles Peugeot. Firma vyrobila svůj první automobil v roce 1889. Vznikl ve spoluprácí s jedním z francouzských průkopníků automobilismu, Léonem Serpolletem. Jednalo se o tříkolové vozidlo s parním pohonem a byly vyrobeny pouze čtyři kusy. Parní stroje byly těžká a objemné a vyžadovaly dlouhou dobu na zahřátí. Po setkání s Gottliebem Daimlerem a Émilem Levassorem v roce 1980 bylo opuštěno od parního pohonu. Pod vedením Daimlera byla postavená benzínová čtyřkolka Toto auto bylo sofistikovanější, než většina z jeho současných konkurentů.
Peugeot - historie značky auta (dokončení článku)  »