Osobní
Terénní
X
Toyota
Prius
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Toyota Prius 1.5 VVT HYBRID,serviska 115 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Toyota Prius 1.5 VVT HYBRID,serviska V prov. od 2004, 170 112 km
Hybridní, hatchback
1 497 ccm, 57 kW (77 PS)
     


Prodám Toyota Prius 1.5HSD 57kW 150 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Toyota Prius 1.5HSD 57kW V prov. od 2007, 162 000 km
Benzín, hatchback
1 497 ccm, 57 kW (77 PS)
     


Reklama

Prodám Toyota Prius 1.8 VVT-i HSD, Automat, ČR 390 000,- Kč
Toyota Prius 1.8 VVT-i HSD, Automat, ČR V prov. od 2013, 36 194 km
Jiné, hatchback
1 800 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Toyota Prius 1.8 VVT-i HSD, ČR, 1.majitel 450 000,- Kč
Toyota Prius 1.8 VVT-i HSD, ČR, 1.majitel V prov. od 2015, 116 934 km
Jiné, mpv
1 800 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Toyota Prius 1,8 VVT-i HYBRID BUSINESS 7-MÍ 489 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Toyota Prius 1,8 VVT-i HYBRID BUSINESS 7-MÍ V prov. od 2015, 94 785 km
Hybridní, kombi
1 798 ccm, 73 kW (99 PS)
     


Zobrazeno 1-5 (z celkem 5)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Toyota Prius - historie značky auta

Toyota Prius je auto nižší střední třídy, zpočátku vyráběné jako 4-dveřový sedan, později v karoserii 5-dveřový liftback, a jedná se o první hybridní vůz během historie společnosti Toyota.
Auto má pohon předních kol a jeho prodej byl zahájen koncem roku 1997 v Japonsku pod modelovým označením NHW10. Během uvedení auto získalo japonské ocenění Auto roku 1997. Do Evropy a na další trhy se vůz oficiálně dostal až o tři roky později.
Ve Spojených státech byl Prius (model NHW11) zařazen mezi menší model Corolla a větší Camry. Kvůli americkým požadavkům na vyšší rychlost a delší vzdálenosti zde mělo auto větší výkon. Součást standardní výbavy zde byla i klimatizace a elektronický posilovač řízení.
Název auta pochází z latinského slova "před", a podle Toyoty byl zvolen kvůli tomu, že Prius byl veřejnosti představen dávno předtím, než se otázka životního prostředí stala ústředním sociálním tématem.
V bezpečnostních testech NHTSA roku 2004 získal americký model auta pěti-hvězdičkové hodnocení v bezpečnosti řidiče a čtyř-hvězdičkové hodnocení v bezpečnosti spolujezdce při čelním nárazu. Výsledek za boční náraz činil 4 hvězdičky z pěti jak pro přední, tak i zadní sedadla. Při testech převrácení auta získal Prius také čtyři hvězdičky z pěti.
Délka karoserie druhé generace auta získala k dobru 150 mm. Díky tomu bylo uvnitř auta více prostoru nejen pro nohy a zavazadla. Vůz byl díky tomu aerodynamičtější a navíc ještě ekologičtější než jeho starší varianta. To se však odrazilo i na jeho ceně, a Prius druhé generace se již prodával o něco obtížněji.
Toyota Prius - historie značky auta (dokončení článku)  »