Recenze Saab 9000 CSE 2T HIRSCH
“Sábík je prostě SUPER!!!!!!”

Autor recenze: Pepa (44 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:2.000 turbo HIRSCH Stav km při koupi:210 000 km Stav km nyní:238 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 25. 12. 2007

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Saab 120 Favorit Volvo 960 BMW 525 TDS Lancia Delta Citroën XM Renault R25 Renault R19 WV Golf Renault Fuego 1.6 turbo

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

V současné době autíčko potřebuje vyměnit rozvodo-vý řetěz ( chtěl bych tímto poprosit o radu, jak na výměnu - předem moc díky ) a na levém zadním kole čidlo na ABS.

Toto nejsou poruchy, to se musí dělat u každého auta. Jako jedinou poruchu jsem objevil chrčení něčeho ( pravděpodobně relátko ke klimatiza-ci ) pod přístrojovkou. Jakmile bude tepleji, tak si s tím poradím. Kdyby měl někdo problémy se spouště-ním klimatizace, tak je to u řemenice, pod kterou je odstředivá spojka a ta se občas unaví.

Jinak je auto SUPER !!!!!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Co vlastně k tomuto autu napsat. Měl jsem spoustu jiných vozů, ale Sábík je Sábík. Teď jsem chtěl popisovat, co je na autě dobré a co špatné. Takže jsem se rozhodl, že budu psát o tom, co je na autě špatné. Je to lidská závist. Tohle auto jsme koupili s manželkou z důvodu bezpečnosti a když jsme jej poprvé přivezli domů, tak soused s námi celý týden nemluvil. Auto je vyrobeno v roce 1996, je celé černé, kouřová skla a je na 17 kolech, pneu 225/45. Na zimu jsem na auto dal 16 kola a pneu 205/55. Auto na tom jezdí super.

Možná jenom u těch letním budu uvažovat o tom, že tam budu muset dát širší pneu, protože když jdu na předjíždění, tak to auto gumuje. Ke spotřebě mohu uvést, že vzhledem k tomu, jak je to bezpečné a silné auto, tak spotřeba mě nezajímá. Přečetl jsem si pozorně ostatní receze, a je to jasné. Prostě, jak jsem výše uvedl, Sábík je Sábík a hlavně lidi, co mají tato auta. Byl jsem s manželkou velmi mile překvapen, když jsme jeli se Sábíkem a ostatní zdravili.

Okamžitě jsme pozdrav opětovali. Tímto bych se také chtěl ostatním Sábákům omluvit, že když uvidí v okolí České Kamenice černého Sábíka, který nepozdraví, tak to je pouze z toho důvodu, že se kochám jízdou kolem 150 až 200 km/hod. Vždy po projetí kolem dalšího Sábíka pouštím varovné blikače.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Saab 9000

Vložit komentář

Lichotivá spotřeba

Spotřeba mě dost překvapuje,10l je opravdu zázrak.Kamarád má taky 9000 v 2litru a jede mu průměrně 12.5

18.05.2009 | 20:42:07 |  Reagovat

RE: Lichotivá spotřeba

Je to auto na dlouhe vzdalenosti.Jednou jsem se pri ceste do Anglie rozhodl pro ,,nudnou ,,pomalou jizdu na spotrebu.Jel jsem pres Evropu 110km/hod na tempomat a spotreba 6.9l kdo neveri at neveri.Spotreba po dalnici 130-140 ve ctyrech lidech plus zavazadla 7.8l. Pri jizde jen po meste kolem 10.5 l.
Motor 2.3 turbo 147kW hirsh.Ted se mi zasekla prevodovka(zustala zaseknuta 3.rychlost a s radici pakou jde pohybovat),ale pokud toto pominu,je to naprosto super auto.Pro toho,kdo jezdi dlouhe trasy a shani neco levnejsiho - doporucuju.

08.02.2012 | 15:26:21 | ondra  | 95.177.67.* Reagovat

RE: Lichotivá spotřeba

Souhlasím s Ondřejem, na 90% mám totiž nyní jeho auto já. 2,3 turbo, Hirsch. Opravdu nebere nijak moc. Pokud se člověk snaží, dá se i ve městě kolem 9,5-10, mimo město potom 7,5-8,5 za normální jízdy.

14.03.2013 | 22:37:54 | Tom  | 78.80.67.* Reagovat

To gumovani me prekvilo...:-)

Zdravim Saabistu. Trochu jsem prekvapenej tim gumovanim takhle sirokych pneumatik. Mel jsem vykon co mas Ty a taky v dvoulitru. S ostrou prevodovkou z LPT. Je otazka, jakou prevodovku tam mas, moznost je, ze jinou. V dvoulitru se delala Aera pro italsky trh a ta mela delsi kvalty, kde uz gumovani mimo dvojky ani na puvodnich pneu moc nezazijes...samozrejme mluvim o podminkach na suche silnici. Na mokru, snehu a ledu protoci kola kazdej. Ted mam upravu od Maptuna, Stage 3 + nejaky vychytavky navic a pri cca 270 konich a 370 Nm kroutaku na suche silnici negumuju na trojku ani pri plnym kotli. Jasny, na dvojku gumuje kdeco s mnohem mensim vykonem, takze to nepocitam. Mam originalni 15 palcovy kola a na nich 195/65 pneumatiky. Kola menit nehodlam, gumy chci 205/65 na leto a zimu necham jak je. Bude to spis o kvalite pneumatik. Jestli jsou starsi a ztvrdle, protaci se i sirsi. Moje zkusenost je, ze staci kvalitni obuti a sirka 205 je na prevedeni vykonu na silnici dostatecna. Jina vec je davat tomu narez na technictejsi silnici, kde do hry vstupuji dalsi faktory, ale ani tam bys nemel mit pri dobrych tlumicich a podvozku na Tebou uvadenych kolech moc problemy. Samozrejme, temer petimetrova limuzina s pevnou zadni napravou a nahonem na predek neni a nikdy nebude autem na zavodeni v zatackach. Zacal bych byt Tebou u pneumatik, protoze sirka 225 na Tvych predpokladam neco pres 200 koni je mnohem vic, nez dostatecna...navic se sirsimi pneumatikami budes mit problem vlezt se do blatniku, zvlast, kdyz se Ti auto trochu zhoupne. Ve vecech oprav co uvadis Ti moc neporadim, protoze v aute se hrabu minimalne a nechavam to zkusenejsim. Hodne zdaru a spoustu spokojenych kilometru preju.

04.01.2009 | 10:38:10 | locki Reagovat

Zdravím Mikiho. Moc se omlouvám, že jsem o svém sábíku napsal jen pár řádků, které nic neříkají. Jenom jsem se potřeboval podělit o svoji radost z tohoto auta. Je to můj první sábík, ale určitě ne poslední.
Teď něco málo k poruchám. Přestala fungovat klimatizace, porucha asi ve spojce ?, taky musím vyměnit výfuk, je hodně děravý, nový už mám. Když budu dělat výfuk, tak musím sundat přírubu od turba k výfuku a pořádně ji očistit, protože to tam začalo foukat. Co je ale nejhorší, potřebuji se dostat na něco - promiň ten výraz, pod palubku, protože to tam drnčí jako špatné relátko. Jestli o tom něco budeš vědět, pošli zprávičku. Jinak jsem teď dával nové zadní kotouče, protože jsem je měl popraskané a samozřejmě destičky.
To je zatím k poruchám vše. Když ty poruchy srovnám s jinými auty, tak je to o ničem. Ještě jsem zapoměl, dával jsem nový kloub na poloose. Cena dobrá.
Miky, taky píšeš, že takové auto nikdy mít nebudeš. Nevím, jestli je to z finančních důvodů, nebo že se Ti nelíbí. Finanční důvody - auto se dá sehnat za přijatelnou cenu, doporučuji Saab 9000 2,3 turbo. No a jestli se Ti auto nelíbí, tak se v tom svez.
Zatím čau Miki. Můj tel. 774922976.

08.06.2008 | 09:59:40 | Pepa Reagovat

sábík

Nechcem sa Vás dotknúť ale dozedeli sme sa len to že Sábík je Sábík... Trošku viac o aute ako o tom ako sa zdravíte na ceste by nezaškodilo. Saab je isto super auto, zaujímalo by ma viac aj keď ho isto mať nikdy nebudem. majte sa fajn.

02.01.2008 | 12:58:53 | miki Reagovat