Nákladní
Užitkové
X
Tatra
T815
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Tatra T815 UDS 114 autobagr teleskop 211 750,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 UDS 114 autobagr teleskop V prov. od 1984, 0 km
Diesel, jiné
, 208 kW (283 PS)
     


Prodám Tatra T815 6x6.2 217 800,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 6x6.2 V prov. od 1984, 240 000 km

, 208 kW (283 PS)
     


Prodám Tatra T815 6x6 12 V+2os skláp.návěs 350 000,- Kč
Tatra T815 6x6 12 V+2os skláp.návěs V prov. od 0000, 0 km
Diesel, tahač
     


Prodám Tatra T815 V8 lesovůz 6x6 HR+oplen 361 790,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 V8 lesovůz 6x6 HR+oplen V prov. od 1996, 0 km
Diesel
, 225 kW (306 PS)
     


Prodám Tatra T815 6x6 363 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 6x6 V prov. od 1990, 8 013 km
Diesel, kontejnerový manipulátor
15 825 ccm, 208 kW (283 PS)
     


Prodám Tatra T815 AD28 autojeřáb bič 555 390,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 AD28 autojeřáb bič V prov. od 1989, 75 000 km
Diesel, jeřáb
12 666 ccm, 170 kW (231 PS)
     


Prodám Tatra T815 AD28 (TP STROJ) autojeřáb 635 250,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 AD28 (TP STROJ) autojeřáb V prov. od 1990, 0 km
, jeřáb
     


Prodám Tatra T815 AD28 bič nástavec 671 550,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 AD28 bič nástavec V prov. od 1985, 0 km
Diesel, jeřáb
     


Prodám Tatra T815 280 R84 41 270 8x8.2 810 700,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 280 R84 41 270 8x8.2 V prov. od 2003, 0 km
Diesel
     


Prodám Tatra T815 AD28 bič ČKD 822 800,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 AD28 bič ČKD V prov. od 0000, 0 km
Diesel, jeřáb
     


Prodám Tatra T815 2 290 S84 822 800,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 2 290 S84 V prov. od 2006, 0 km
Diesel, sklápěcí vůz
12 667 ccm, 300 kW (408 PS)
     


Prodám Tatra T815 AD28 bič (TP STROJ) +lzeND 845 790,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 AD28 bič (TP STROJ) +lzeND V prov. od 1985, 0 km
Diesel, jeřáb
     


Prodám Tatra T815 2 6x6 919 600,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 2 6x6 V prov. od 2006, 496 000 km

, 300 kW (408 PS)
     


Prodám Tatra T815 6x6 955 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 6x6 V prov. od 2006, 81 357 km
Diesel, sklápěcí vůz
12 667 ccm, 300 kW (408 PS)
     


Prodám Tatra T815 2 8x8 1 355 200,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 2 8x8 V prov. od 2007, 0 km
Diesel, sklápěcí vůz
, 300 kW (408 PS)
     


Prodám Tatra T815 19 255 4x4.1 1 766 600,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Tatra T815 19 255 4x4.1 V prov. od 1995, 0 km
Diesel, jiné
12 667 ccm, 255 kW (347 PS)
     


Prodám Tatra T815 230 R25 28 325 6x6.2
Tatra T815 230 R25 28 325 6x6.2 V prov. od 2008, 0

     


Zobrazeno 1-17 (z celkem 17)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Tatra T815 - historie značky auta

Tatra T815 je nákladní vůz vyráběný českou automobilkou Tatra od roku 1983 až do současnoti. Tento truck používá tradiční Tatra koncepci páteřového rámu s výkyvnými poloosami a nezávislým zavěšením kol. Auto je k dispozici ve variantách 4x4, 6x6, 8x8, 10x8, 10x10, 12x8 a 12x12. Motory jsou chlazené vzduchem či kapalinou a mají výkon v rozmezí 230 - 610 kw. Auto bylo navrženo jako nástupce modelu Tatra T813, a původně bylo určeno pro extrémní off-road podmínky. V dnešní době existují i varianty určené pro smíšené použití (terénní i na silnici).
Historie modelu T815 začíná v roce 1970 byl představen prototyp s označením T157, a byl navržen tak, aby nahradil starší typ T148. Mezi roky 1970 a 1974 bylo navrženo několik dalších prototypů, ale žádný se nedostal do sériové výroby. Vzhledem k protestům ze strany dalšího výrobce nákladních aut LIAZ, který pro tehdejší vládu vyráběl nákladní automobil podobné třídy, se od výroby T157 upustilo. Místo něj se Tatra začala soustředit na vozi těžší třídy jako náhradu za modely T813 a T148. Vůz byl nakonec představen v roce 1983 s typovým označením T815.
V roce 1989 bylo toto nákladní auto modernizováno. Byla zavedena nová T815-2, která prošla dalším zlepšením v letech 1994 a 1997. Další facelift následoval v roce 2000, a mezi změny mimo jiné patřila nová přístrojová deska. Poslední facelift kabiny přišel v červenci 2010. Vzhledem ke změnám v emisních požadavcích Tatra vyvinula zcela nový motor V8 T3c pro dosažení souladu s Euro III.
Tatra T815 je nákladní auto, které má vynikající jízdní vlastnosti i v těch nejobtížnějších terénech, koncepce vozu umožňuje vyšší off-road rychlost ve srovnání s konkurenčními vozy s klasickými pevnými nápravami. Primární strukturální prvek Tatry je tzv. páteřní rám. Všechny ostatní části auta jsou umístěny na této pevné sestavě. Auto má mechanické odpružení, a nosnost až 8 tun na každé nápravě. Všechny závěsné typy jsou vybaveny teleskopickými tlumiči, některé verze mají také stabilizátor torzních tyčí.
Tatra T815 - historie značky auta (dokončení článku)  »