Obytné
vozy
X
Fiat
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Fiat Ducato 1,9 Dethleffs,jízda 4,spasní 5 419 000,- Kč
Fiat Ducato 1,9 Dethleffs,jízda 4,spasní 5 V prov. od 2001, 174 774 km
Diesel, kempingový vůz
1 905 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Fiat Ducato 2,3 JTD L2H2+klima Oby 447 700,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Fiat Ducato 2,3 JTD L2H2+klima Oby V prov. od 2010, 276 000 km
Diesel, kempingový vůz
2 287 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Ducato JTD 94 kW LMC LIBERTY 64 469 000,- Kč
Fiat Ducato JTD 94 kW LMC LIBERTY 64 V prov. od 2005, 526 189 km
Diesel, kempingový vůz
2 800 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Prodám Fiat AUTOMAT Dethleffs Advantage 569 900,- Kč
Fiat AUTOMAT Dethleffs Advantage V prov. od 2004, 265 900 km
Diesel, kempingový vůz
2 800 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Prodám Fiat 2,8 D 94 kW Obytný vůz 599 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat 2,8 D 94 kW Obytný vůz V prov. od 2003, 86 400 km
Diesel, kempingový vůz
2 800 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Prodám Fiat obytný automobil 2,3 619 900,- Kč
Fiat obytný automobil 2,3 V prov. od 2005, 59 500 km
Diesel, kempingový vůz
2 286 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Fiat TEC Rotec 642 obytný automobi 699 900,- Kč
Fiat TEC Rotec 642 obytný automobi V prov. od 2007, 178 000 km
Diesel, kempingový vůz
2 800 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Prodám Fiat Camp GT obytný automobil 2,8 769 900,- Kč
Fiat Camp GT obytný automobil 2,8 V prov. od 2005, 95 149 km
Diesel, kempingový vůz
2 800 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Prodám Fiat Ducato 2.3 Bürstner č.13. 899 000,- Kč
Fiat Ducato 2.3 Bürstner č.13. V prov. od 2008, 88 366 km
Diesel, kempingový vůz
2 287 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Fiat Knaus Sport Ti 650 MG obytný 1 049 900,- Kč
Fiat Knaus Sport Ti 650 MG obytný V prov. od 2011, 48 561 km
Diesel, kempingový vůz
2 287 ccm, 95 kW (129 PS)
     


Prodám Fiat Carado T 337 obytný automobil 1 089 900,- Kč
Fiat Carado T 337 obytný automobil V prov. od 2012, 94 931 km
Diesel, kempingový vůz
2 287 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Fiat XGO Dynamic 20 obytný automob 1 299 900,- Kč
Fiat XGO Dynamic 20 obytný automob V prov. od 2018, 27 182 km
Diesel, kempingový vůz
2 287 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Fiat Challenger Mageo 119 obytný a 1 299 900,- Kč
Fiat Challenger Mageo 119 obytný a V prov. od 2012, 29 787 km
Diesel, kempingový vůz
2 287 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Fiat 180 k L4H3 obytný automobil 2 2 070 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Fiat 180 k L4H3 obytný automobil 2 V prov. od 2021, 136 km
Diesel, kempingový vůz
2 287 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Zobrazeno 1-14 (z celkem 14)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Fiat - historie značky auta

Fiat je největší italská automobilka a 6. největší výrobce aut na světě. Fiat se proslavil v poválečném období výrobou malých vozů. Fiat má výrobní závody v Brazílii, Argentině a Polsku. V minulosti spolupracoval Fiat, bez ohledu na politické rozdíly, např. se sovětskou Ladou.
Počátky automobily Fiat spadají do devadesátých let 19. století, kdy po automobilových závodech v roce 1895 část účastníků závodu dospěla k přesvědčení, že je čas v Itálii založit továrnu na výrobu aut. Dne 1. července 1899 vznikl projekt devíti osobností, které podepsali smlouvu o založení společného podniku v Turíně, do něhož vložili celkem 800 000 lir.
Prezidentem společnosti se stal právník Scarfiotti, viceprezidentem byl jmenován šlechtic Bricherasio a sekretářem byl Giovanni Agnelli, ten byl ve většině případů skutečným hnacím motorem nové společnosti. Společnost původně pojmenovali "Societá Anonima Fabbrica Italiana Automobili – Torino", ale název se většině společníků zdál příliš dlouhý, a tak začali používat zkratku nejdůležitějších slov v něm obsažených, a to F.I.A.T. Z této zkratky se postupem času stal nový název, vyslovovaný jako jedno slovo.
Dne 19. března roku 1900 Fiat vyrobil svůj první vůz, byl to Fiat 3,5 HP. Zkonstruoval ho Marcello Alessio a měl proti sobě umístěná sedadla pro 2 až 3 osoby, dvouválcový motor v zádi vozu a hadicové chlazení. Motor se dvěma horizontálně uloženými válci zkonstruoval inženýr Aristido Faccioli. Měl zdvihový objem 697 ccm a dával výkon 4,2 koňských sil při 800 otáčkách za minutu. Zadní kola byla poháněna řetězy a točivý moment se k nim od motoru přenášel přes kónickou spojku a třístupňovou převodovku. Nožní pásová brzda působila přímo na spojovací hřídel. Šasi bylo vyrobeno z pevných dřevěných hranolů, které byly v místech největšího namáhání okovány. Vůz měl již tenkrát odpružená kola. 420 Kg vážící automobil dosahoval rychlosti 35 km/h. Tohoto prvního vozu se prodalo celkem osm kusů, z nichž jeden dodnes stojí v automobilovém muzeu Carla Biscarettiho v Turínu.
Fiat - historie značky auta (dokončení článku)  »