Osobní
Terénní
X
Jaguar
S-Type
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Jaguar S-Type 2,5   147 KW 37 777,- Kč
Jaguar S-Type 2,5 147 KW V prov. od 2003, 164 900 km
Benzín, hatchback
2 495 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Jaguar S-Type 3.0i V6 Executive; AUTOMAT; SE 69 000,- Kč
Jaguar S-Type 3.0i V6 Executive; AUTOMAT; SE V prov. od 2001, 162 130 km
Benzín, sedan/limuzína
2 967 ccm, 175 kW (238 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Jaguar S-Type - historie značky auta

Jaguar S-Type je automobil s karoserií typu sedan, patřící do segmentu vyšší střední třídy. Vůz mezi lety 1998 až 2008 vyráběla britská automobilka Jaguar Cars.
Nový Jaguar S-Type (interní kód X200) navázal na model z roku 1963, který nese stejné jméno, a po třiceti letech se tak Jaguar vrátil do vyšší střední třídy.
Při vytváření automobilu Jaguar úzce spolupracoval s americkou divizí Fordu. Design vozu byl pak dílem návrháře Geoffa Lawsona a záměrně odkazoval na modely Jaguar z 60. Let.
Jaguar S-Type měl svou světovou premiéru v Birminghamu v roce 1998.
Jaguar S-Type se během historie svého prodeje vyráběl v továrně Castle Bromwich, ve Velké Británii.
Původní motorizace Jaguaru S-Type zahrnovala motory 3.0 V6 a 4.0 V8, v roce 2002 pak po faceliftu nabídku rozšířil motor 2.5 V6, a 4.0 byl nahrazen větším 4.2 V8. Motory V8 jsou prakticky identické s motory, používanými na větším typu X308/X350, přičemž motor 3L je odvozen od motoru Ford V6 Duratec, používaného např. i ve voze Ford Mondeo. Zároveň byla představena verze S-Type R se sportovním podvozkem a kompresorem přeplňovaným motorem 4,2 V8.
Po roce 2002 následoval další facelift v roce 2004, během kterého přibyl poslední motor, tentokrát v dieselu - dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec 2,7 litru, který je výsledkem společného vývoje naftových motorů koncernů Ford a PSA.
Motory vozu Jaguar S-Type mohly být doplněny jednou ze čtyř převodovek – pětistupňovou manuální, pětistupňovou automatickou, šestistupňovou poloautomatickou, nebo šestistupňovou manuální.
Jaguar S-Type - historie značky auta (dokončení článku)  »