Osobní
Terénní
X
Lada
Niva
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Lada Niva 1.7 i, 4X4 100 000,- Kč
Lada Niva 1.7 i, 4X4 V prov. od 2012, 123 355 km
Benzín, terénní
1 700 ccm, 61 kW (83 PS)
     


Prodám Lada Niva 1700 i, 4X4 100 000,- Kč
Lada Niva 1700 i, 4X4 V prov. od 2011, 95 502 km
Benzín, terénní
1 700 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Lada Niva 1,7   i 4x4 139 900,- Kč
Lada Niva 1,7 i 4x4 V prov. od 2009, 135 677 km
Benzín, sedan/limuzína
1 690 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Lada Niva 1,7 i,4x4,ČR,1MAJ,PŮVODNÍ STAV 159 500,- Kč
Lada Niva 1,7 i,4x4,ČR,1MAJ,PŮVODNÍ STAV V prov. od 2009, 20 700 km
Benzín, suv
1 690 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Lada Niva 1,7 i 61kW Taiga 4x4 Serv.kn. 249 999,- Kč
Lada Niva 1,7 i 61kW Taiga 4x4 Serv.kn. V prov. od 2018, 57 523 km
Benzín, suv
1 690 ccm, 61 kW (83 PS)
     


Zobrazeno 1-5 (z celkem 5)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Lada Niva - historie značky auta

Lada Niva neboli VAZ-2121 je terénní auto s náhonem na všechna kola vyráběný ruskou automobilkou VAZ. K Nivě se váže dlouhá historie - první auto s tímto jménem vyjelo v únoru 1976 na počest 25. sjezdu KSSS. O necelé dva roky později, v lednu 1978, se Niva oficiálně představila na autosalonu v Bruselu, a od roku 2009 je k dispozici na většině trhů jako Lada 4x4.
Počátkem 90. let vzniklo několik speciálních verzí tohoto auta. Jednalo se například o pancéřovaný model určený pro převoz peněz, či model s obrovskými balonovými pneumatikami. Dále se experimentovalo například s délkou karoserie. Nejúspěšnější Nivou s prodlouženým tělem je model VAZ 2131 s 5-ti dvéřovou karoserií, která se dodnes úspěšně vyrábí i s posilovačem řízení a ABS. Od roku 2011 se auto dováží do České republiky a dalších zemí Evropské Unie. Jde o spolehlivé terénní auto s nízkou pořizovací cenou (239 900,- Kč vč. DPH v lednu 2012).
Konstrukce auta je přizpůsobena obzvláště těžkým provozním podmínkám, a je vyráběna ve tří nebo pětidveřové karoserii anebo ve verzi Praktik. Interiér auta je zaměřen na praktičnost, snadnou údržbu a funkčnost. Zadní sedačky lze sklopit a zvětšit tak původní objem zavazadlového prostoru ze 150 na 980 litrů. Lada Niva byla postupně vybavena následujícími motory: 1,6 l s karburátorem, 1,7 l s jednobodovým vstřikováním, a dnes 1,7 l Bosch s vícebodovým vstřikováním paliva. Pohon všech čtyř kol zaměstnává tři diferenciály (centrální, přední a zadní), a zajišťuje jej čtyř nebo pětistupňová manuální převodovka. Od roku 2004 je do auta na přání montován posilovač řízení, od roku pak 2006 sériově.
Základní technické a provozní údaje auta: Motor o objemu 1690 ccm, výkon 59,5 / 5000 (kW/ot/min), maximální točivý moment 127,5 / 4000 (Nm/ot/min). Délka auta: 3720 mm, šířka: 1680 mm, výška: 1640 mm, rozvor: 2200 mm. Celková hmotnost auta je 1610 kg (pohotovostní 1120 kg, užitná 400 kg). Maximální rychlost je 138 km/hod, objem palivové nádrže 42 l (u prodloužené verze 65 litrů).
Lada Niva - historie značky auta (dokončení článku)  »