Osobní
Terénní
X
Seat
Ibiza
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Seat Ibiza 1.6 i 60 000,- Kč
Seat Ibiza 1.6 i V prov. od 2010, 290 305 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.9SDI 47KW – 106TKM 64 990,- Kč
Seat Ibiza 1.9SDI 47KW – 106TKM V prov. od 2003, 106 000 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 67 kW (91 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.4 TDi 65 000,- Kč
Seat Ibiza 1.4 TDi V prov. od 2009, 179 440 km
Diesel, hatchback
1 422 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1,2 51KW Tempomat, Digi AC 69 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Seat Ibiza 1,2 51KW Tempomat, Digi AC V prov. od 2009, 159 500 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.9 TDI 5dv, PO SERVISE 69 999,- Kč
Seat Ibiza 1.9 TDI 5dv, PO SERVISE V prov. od 2007, 165 000 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1,4i 16V KLIMA EL.OKNA ALU 79 000,- Kč
Seat Ibiza 1,4i 16V KLIMA EL.OKNA ALU V prov. od 2008, 93 849 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.4 16 V 79 000,- Kč
Seat Ibiza 1.4 16 V V prov. od 2008, 170 279 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.4 16 V 80 000,- Kč
Seat Ibiza 1.4 16 V V prov. od 2009, 93 300 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.2 TDi 85 000,- Kč
Seat Ibiza 1.2 TDi V prov. od 2010, 227 000 km
Diesel, hatchback
1 199 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.2 12V, NOVÁ CENA, ČR,2.maj 85 000,- Kč
Seat Ibiza 1.2 12V, NOVÁ CENA, ČR,2.maj V prov. od 2011, 127 388 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.2i 84 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Seat Ibiza 1.2i V prov. od 2009, 155 583 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.6 TDI, Automatická klima 85 000,- Kč
Seat Ibiza 1.6 TDI, Automatická klima V prov. od 2011, 186 452 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.2 12V, NOVÁ CENA, Serv.kniha 85 000,- Kč
Seat Ibiza 1.2 12V, NOVÁ CENA, Serv.kniha V prov. od 2011, 146 793 km
Benzín, kombi
1 200 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.2 12 V 87 000,- Kč
Seat Ibiza 1.2 12 V V prov. od 2010, 164 320 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1,9 TDI 77kW Závada REZERVACE 87 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Seat Ibiza 1,9 TDI 77kW Závada REZERVACE V prov. od 2009, 100 731 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.416 V 88 000,- Kč
Seat Ibiza 1.416 V V prov. od 2009, 120 741 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.2 i Serv.kniha, ČR 89 000,- Kč
Seat Ibiza 1.2 i Serv.kniha, ČR V prov. od 2012, 146 405 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Seat Ibiza ST 1.2i 12V KLIMA 89 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Seat Ibiza ST 1.2i 12V KLIMA V prov. od 2010, 180 000 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1,4 16v 63 kW Style 89 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Seat Ibiza 1,4 16v 63 kW Style V prov. od 2010, 149 850 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Seat Ibiza 1.2 12V, NOVÁ CENA, ČR,2.maj 90 000,- Kč
Seat Ibiza 1.2 12V, NOVÁ CENA, ČR,2.maj V prov. od 2012, 104 976 km
Benzín, kombi
1 200 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Zobrazeno 21-40 (z celkem 77)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »