Osobní
Terénní
X
Škoda
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Fabia 1,4 MPI 44kW Comfort 33 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Fabia 1,4 MPI 44kW Comfort V prov. od 2002, 160 700 km
Benzín, hatchback
1 397 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.4 34 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.4 V prov. od 2003, 54 595 km
Benzín, sedan/limuzína
1 397 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i 34 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i V prov. od 2007, 108 186 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4i 16V Klima,Taž.zařízení 34 900,- Kč
Škoda Fabia 1.4i 16V Klima,Taž.zařízení V prov. od 2002, 172 009 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1,2 HTP  N1, 34 900,- Kč
Škoda Fabia 1,2 HTP N1, V prov. od 2006, 166 813 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 16V Comfort Combi 34 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Fabia 1.4 16V Comfort Combi V prov. od 2004, 256 472 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.2 12 V, ČR 35 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.2 12 V, ČR V prov. od 2003, 160 888 km
Benzín, sedan/limuzína
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.4 TDi Serv.kniha, ČR 35 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.4 TDi Serv.kniha, ČR V prov. od 2004, 231 620 km
Diesel, hatchback
1 422 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i 16V 35 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 i 16V V prov. od 2005, 300 901 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4, po STK, rezervace 35 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4, po STK, rezervace V prov. od 2001, 172 781 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Škoda Forman 135 LS  STYLISTIC EKO 0,- 35 000,- Kč
Škoda Forman 135 LS STYLISTIC EKO 0,- V prov. od 1990, 74 000 km
Benzín, kombi
1 289 ccm, 43 kW (58 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 40kw 35 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Fabia 1.2 40kw V prov. od 2007, 196 000 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Roomster 35 000,- Kč
Škoda Roomster V prov. od 2008, 96 700 km
Benzín, kombi
, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 1.8i 34 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Octavia 1.8i V prov. od 1997, 279 500 km
Benzín, sedan/limuzína
1 781 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i 35 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i V prov. od 2003, 97 454 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i 35 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 i V prov. od 2005, 285 177 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Octavia SLX 1.9 TDI, Serv.kniha 35 000,- Kč
Škoda Octavia SLX 1.9 TDI, Serv.kniha V prov. od 2000, 356 756 km
Diesel, kombi
1 900 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i 35 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i V prov. od 2003, 157 045 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 HTP Classic Combi 35 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 HTP Classic Combi V prov. od 2004, 193 265 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 12V, Serv.kniha, po STK 35 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 12V, Serv.kniha, po STK V prov. od 2003, 142 686 km
Benzín, sedan/limuzína
1 200 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Zobrazeno 61-80 (z celkem 9209)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »