Osobní
Terénní
X
Škoda
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Octavia 1.6 i, ČR 32 000,- Kč
Škoda Octavia 1.6 i, ČR V prov. od 2005, 262 148 km
Benzín, sedan/limuzína
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.4 MPi, ČR 32 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.4 MPi, ČR V prov. od 2002, 152 568 km
Benzín, kombi
1 397 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i, ČR 32 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i, ČR V prov. od 2005, 265 237 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i 16V 33 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 i 16V V prov. od 2000, 177 780 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i  EL. ŠÍBR 33 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i EL. ŠÍBR V prov. od 2003, 265 100 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1,4i 16v kombi tažné KLIMA 33 000,- Kč
Škoda Fabia 1,4i 16v kombi tažné KLIMA V prov. od 2005, 313 000 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Octavia 1.6, nová STK, Klima 33 000,- Kč
Škoda Octavia 1.6, nová STK, Klima V prov. od 2001, 217 052 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2, ČR,2.maj, po STK 33 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2, ČR,2.maj, po STK V prov. od 2006, 208 680 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1,9 SDI Classic 33 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Fabia 1,9 SDI Classic V prov. od 2000, 318 000 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 16V, po STK, Klima 33 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 16V, po STK, Klima V prov. od 2003, 232 850 km
Benzín, kombi
1 400 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1,2 HTP Classic Combi 33 000,- Kč
Škoda Fabia 1,2 HTP Classic Combi V prov. od 2007, 181 000 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i 33 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 i V prov. od 2001, 208 604 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.2 12 V, ČR 34 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.2 12 V, ČR V prov. od 2007, 243 927 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1,4 MPi Classic 50 kW 34 000,- Kč
Škoda Fabia 1,4 MPi Classic 50 kW V prov. od 2002, 187 112 km
Benzín, hatchback
1 397 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.2 i, ČR 34 000,- Kč
Škoda Fabia 1.2 i, ČR V prov. od 2003, 109 600 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Felicia 1.3 i, ČR 34 000,- Kč
Škoda Felicia 1.3 i, ČR V prov. od 2001, 105 165 km
Benzín, hatchback
1 289 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Škoda Fabia I 1.4, ČR 34 000,- Kč
Škoda Fabia I 1.4, ČR V prov. od 2002, 112 549 km
Benzín, sedan/limuzína
1 397 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 TDI 55kW ČR Tažné 34 000,- Kč
Škoda Fabia 1.4 TDI 55kW ČR Tažné V prov. od 2004, 296 000 km
Diesel, kombi
1 422 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Škoda Felicia 1,3i 40 KW Tažné zařízení 34 900,- Kč
Škoda Felicia 1,3i 40 KW Tažné zařízení V prov. od 1998, 84 372 km
Benzín, hatchback
1 289 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Škoda Fabia 1.9 SDI 47kW 34 900,- Kč
Škoda Fabia 1.9 SDI 47kW V prov. od 2001, 176 995 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Zobrazeno 81-100 (z celkem 7827)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »