Osobní
Terénní
X
Toyota
Prius
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Toyota Prius 1.5 HSD, Automat 120 000,- Kč
Toyota Prius 1.5 HSD, Automat V prov. od 2005, 263 351 km
Benzín, hatchback
1 500 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Toyota Prius 1.5 HSD, Automat 127 000,- Kč
Toyota Prius 1.5 HSD, Automat V prov. od 2007, 354 936 km
Benzín, hatchback
1 500 ccm, 82 kW (111 PS)
     


Prodám Toyota Prius 1,8 VVT-i HSD Comfort 189 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Toyota Prius 1,8 VVT-i HSD Comfort V prov. od 2010, 445 155 km
Benzín, hatchback
1 798 ccm, 73 kW (99 PS)
     


Prodám Toyota Prius 1,8 73 kW 229 000,- Kč
Toyota Prius 1,8 73 kW V prov. od 2011, 211 022 km
Hybridní, hatchback
1 798 ccm, 73 kW (99 PS)
     


Prodám Toyota Prius 1.8 VVT-i HSD, Automat 230 000,- Kč
Toyota Prius 1.8 VVT-i HSD, Automat V prov. od 2009, 213 585 km
Benzín, hatchback
1 800 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Zobrazeno 1-5 (z celkem 5)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Toyota Prius - historie značky auta

Toyota Prius je auto nižší střední třídy, zpočátku vyráběné jako 4-dveřový sedan, později v karoserii 5-dveřový liftback, a jedná se o první hybridní vůz během historie společnosti Toyota.
Auto má pohon předních kol a jeho prodej byl zahájen koncem roku 1997 v Japonsku pod modelovým označením NHW10. Během uvedení auto získalo japonské ocenění Auto roku 1997. Do Evropy a na další trhy se vůz oficiálně dostal až o tři roky později.
Ve Spojených státech byl Prius (model NHW11) zařazen mezi menší model Corolla a větší Camry. Kvůli americkým požadavkům na vyšší rychlost a delší vzdálenosti zde mělo auto větší výkon. Součást standardní výbavy zde byla i klimatizace a elektronický posilovač řízení.
Název auta pochází z latinského slova "před", a podle Toyoty byl zvolen kvůli tomu, že Prius byl veřejnosti představen dávno předtím, než se otázka životního prostředí stala ústředním sociálním tématem.
V bezpečnostních testech NHTSA roku 2004 získal americký model auta pěti-hvězdičkové hodnocení v bezpečnosti řidiče a čtyř-hvězdičkové hodnocení v bezpečnosti spolujezdce při čelním nárazu. Výsledek za boční náraz činil 4 hvězdičky z pěti jak pro přední, tak i zadní sedadla. Při testech převrácení auta získal Prius také čtyři hvězdičky z pěti.
Délka karoserie druhé generace auta získala k dobru 150 mm. Díky tomu bylo uvnitř auta více prostoru nejen pro nohy a zavazadla. Vůz byl díky tomu aerodynamičtější a navíc ještě ekologičtější než jeho starší varianta. To se však odrazilo i na jeho ceně, a Prius druhé generace se již prodával o něco obtížněji.
Toyota Prius - historie značky auta (dokončení článku)  »