Osobní
Terénní
X
Peugeot
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Peugeot 308 1.6 VTi, NOVÁ CENA, Serv.kniha 70 000,- Kč
Peugeot 308 1.6 VTi, NOVÁ CENA, Serv.kniha V prov. od 2009, 147 151 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 308 1.6 HDi, NOVÁ CENA, po STK 70 000,- Kč
Peugeot 308 1.6 HDi, NOVÁ CENA, po STK V prov. od 2007, 148 629 km
Diesel, hatchback
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Peugeot 207 1.4, nová STK, plně pojízdný 70 000,- Kč
Peugeot 207 1.4, nová STK, plně pojízdný V prov. od 2010, 143 531 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 54 kW (73 PS)
     


Prodám Peugeot 107 1.0, po STK, rezervace 70 000,- Kč
Peugeot 107 1.0, po STK, rezervace V prov. od 2008, 55 023 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 308 1.6 i, ČR 70 000,- Kč
Peugeot 308 1.6 i, ČR V prov. od 2009, 184 980 km
Benzín, kombi
1 598 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 207 1.6 71 000,- Kč
Peugeot 207 1.6 V prov. od 2008, 193 055 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Peugeot 207 1.4 i 72 000,- Kč
Peugeot 207 1.4 i V prov. od 2008, 147 662 km
Benzín, hatchback
1 397 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Peugeot 207 1.4 VTi 73 000,- Kč
Peugeot 207 1.4 VTi V prov. od 2009, 149 110 km
Benzín, kombi
1 397 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Peugeot 307 1.6 i, ČR 74 000,- Kč
Peugeot 307 1.6 i, ČR V prov. od 2005, 90 274 km
Benzín, kombi
1 587 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Peugeot 207 1.4 i 74 000,- Kč
Peugeot 207 1.4 i V prov. od 2007, 90 728 km
Benzín, kombi
1 397 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Peugeot 308 1.6 VTi, po STK 75 000,- Kč
Peugeot 308 1.6 VTi, po STK V prov. od 2008, 145 306 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 207 1.4 HDI, ČR 75 000,- Kč
Peugeot 207 1.4 HDI, ČR V prov. od 2008, 92 944 km
Diesel, hatchback
1 398 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Peugeot 308 1.6 VTi, po STK, za super cenu 75 000,- Kč
Peugeot 308 1.6 VTi, po STK, za super cenu V prov. od 2011, 219 871 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot Partner 1.6 VTi LPG, ČR 75 000,- Kč
Peugeot Partner 1.6 VTi LPG, ČR V prov. od 2013, 244 561 km
Benzín, mpv
1 598 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 207 1.6 HDi, po STK 75 000,- Kč
Peugeot 207 1.6 HDi, po STK V prov. od 2009, 176 387 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Peugeot 308 1.4 i, NOVÁ CENA, nová STK 75 000,- Kč
Peugeot 308 1.4 i, NOVÁ CENA, nová STK V prov. od 2009, 143 615 km
Benzín, kombi
1 400 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1.6 i 77 000,- Kč
Peugeot 5008 1.6 i V prov. od 2010, 187 688 km
Benzín, mpv
1 598 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 308 1.6 HDi 1.maj, ČR 78 000,- Kč
Peugeot 308 1.6 HDi 1.maj, ČR V prov. od 2010, 233 403 km
Diesel, hatchback
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Peugeot 308 1.6 HDi, ČR 78 000,- Kč
Peugeot 308 1.6 HDi, ČR V prov. od 2012, 220 024 km
Diesel, hatchback
1 560 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Peugeot 207 1.4 i 79 000,- Kč
Peugeot 207 1.4 i V prov. od 2008, 115 829 km
Benzín, hatchback
1 397 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Zobrazeno 81-100 (z celkem 664)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »