Osobní
Terénní
X
Volkswagen
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Up 1.0 i 125 000,- Kč
Volkswagen Up 1.0 i V prov. od 2011, 66 158 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 16 V 125 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 16 V V prov. od 2009, 92 881 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 130 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 V prov. od 2007, 103 068 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.4 16 V 130 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.4 16 V V prov. od 2008, 134 202 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 16 V 130 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 16 V V prov. od 2008, 130 214 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi 130 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi V prov. od 2011, 159 856 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1.9 TDi, ČR 130 000,- Kč
Volkswagen Passat 1.9 TDi, ČR V prov. od 2007, 152 206 km
Diesel, sedan/limuzína
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 i 130 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 i V prov. od 2010, 124 051 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi 130 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi V prov. od 2008, 102 955 km
Benzín, mpv
1 390 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.6 TDi 130 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.6 TDi V prov. od 2010, 221 430 km
Diesel, hatchback
1 597 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 16 V 131 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 16 V V prov. od 2010, 64 683 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.2 TSi Serv.kniha 133 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.2 TSi Serv.kniha V prov. od 2011, 158 826 km
Benzín, kombi
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.9 TDi 133 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.9 TDi V prov. od 2010, 141 616 km
Diesel, kombi
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 TSi 134 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 TSi V prov. od 2009, 200 625 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Touran 1.9 TDi 134 000,- Kč
Volkswagen Touran 1.9 TDi V prov. od 2009, 203 504 km
Diesel, mpv
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi 135 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi V prov. od 2011, 126 802 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1.4 TSi, ČR 135 000,- Kč
Volkswagen Passat 1.4 TSi, ČR V prov. od 2010, 178 362 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 16 V 135 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 16 V V prov. od 2005, 60 480 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.6 TDi 135 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 TDi V prov. od 2014, 310 050 km
Diesel, kombi
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 TSi 135 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 TSi V prov. od 2008, 102 787 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Zobrazeno 121-140 (z celkem 672)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »