Osobní
Terénní
X
Volkswagen
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Golf 1.6 i 40 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 i V prov. od 2003, 173 577 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2, nová STK, rezervace 40 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2, nová STK, rezervace V prov. od 2007, 259 713 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1.9 TDi 40 000,- Kč
Volkswagen Passat 1.9 TDi V prov. od 2001, 317 381 km
Diesel, kombi
1 896 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.9 TDI , ČR,2.maj, nová STK 40 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.9 TDI , ČR,2.maj, nová STK V prov. od 2001, 235 916 km
Diesel, hatchback
1 900 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.4TDI Digi klima 42 900,- Kč
Volkswagen Polo 1.4TDI Digi klima V prov. od 2002, 183 363 km
Diesel, hatchback
1 422 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 i, ČR 43 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 i, ČR V prov. od 2004, 114 604 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.9 TDi 44 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.9 TDi V prov. od 2003, 257 767 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 HTP 44 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 HTP V prov. od 2002, 167 987 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1.9 TDi 44 000,- Kč
Volkswagen Passat 1.9 TDi V prov. od 2003, 281 364 km
Diesel, kombi
1 896 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Volkswagen Touran 2.0 FSi 45 000,- Kč
Volkswagen Touran 2.0 FSi V prov. od 2005, 208 437 km
Benzín, kombi
1 984 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2, ČR 45 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2, ČR V prov. od 2006, 110 562 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 i, ČR 48 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 i, ČR V prov. od 2006, 154 505 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 HTP, ČR 48 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 HTP, ČR V prov. od 2005, 177 318 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 HTP 1.maj, ČR 49 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 HTP 1.maj, ČR V prov. od 2003, 111 233 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 TDi, ČR 49 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 TDi, ČR V prov. od 2010, 337 125 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.6, NOVÁ CENA, po STK 50 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6, NOVÁ CENA, po STK V prov. od 2008, 234 000 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 50 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 V prov. od 2008, 390 084 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.9 TDI , po STK 50 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.9 TDI , po STK V prov. od 2000, 287 921 km
Diesel, hatchback
1 900 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 i 50 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Golf 1.4 i V prov. od 2003, 189 893 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Jetta 1.6 MPi 50 000,- Kč
Volkswagen Jetta 1.6 MPi V prov. od 2006, 257 695 km
Benzín, sedan/limuzína
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Zobrazeno 21-40 (z celkem 1535)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »