Osobní
Terénní
X
BMW
316
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW 316 i 75 kW 35 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 316 i 75 kW V prov. od 1996, 229 786 km
Benzín, sedan/limuzína
1 596 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám BMW 316 i 38 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 316 i V prov. od 1998, 187 970 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám BMW 316 i 1,9 77 kW KLIMA 45 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 316 i 1,9 77 kW KLIMA V prov. od 2001, 235 244 km
Benzín, hatchback
1 895 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám BMW 316 i  serviska,sada zimních kol 48 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 316 i serviska,sada zimních kol V prov. od 1999, 163 311 km
Benzín, sedan/limuzína
1 895 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám BMW 316 Ti Compact 85 kW 49 000,- Kč
BMW 316 Ti Compact 85 kW V prov. od 2002, 224 000 km
Benzín, sportovní/kupé
1 796 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 Compact 56 000,- Kč
BMW 316 Compact V prov. od 2002, 204 000 km
Benzín, sportovní/kupé
1 796 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 i Compact 59 900,- Kč
BMW 316 i Compact V prov. od 2002, 138 000 km
Benzín, hatchback
1 796 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 Ti 1,8i 85KW COMPACT KLIMA 62 000,- Kč
BMW 316 Ti 1,8i 85KW COMPACT KLIMA V prov. od 2001, 243 600 km
Benzín, hatchback
1 796 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 316 ti, Serv.kniha 62 000,- Kč
BMW 316 316 ti, Serv.kniha V prov. od 2003, 166 192 km
Benzín, hatchback
1 800 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 ti Compact 85kW 63 900,- Kč
BMW 316 ti Compact 85kW V prov. od 2003, 177 292 km
Benzín, sedan/limuzína
1 796 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Reklama

Prodám BMW 1,8 316TI 64 000,- Kč
BMW 1,8 316TI V prov. od 2001, 183 800 km
Benzín, sportovní/kupé
1 796 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 i 77kW DIGIKLIMA 79 000,- Kč
BMW 316 i 77kW DIGIKLIMA V prov. od 2001, 180 000 km
Benzín, sedan/limuzína
1 895 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám BMW 316 i 77KW DIGI – MANUÁL 79 800,- Kč
BMW 316 i 77KW DIGI – MANUÁL V prov. od 1999, 210 000 km
Benzín, sedan/limuzína
1 895 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám BMW 316 i AUTOMAT,serviska úplná 89 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 316 i AUTOMAT,serviska úplná V prov. od 2002, 136 707 km
Benzín, sedan/limuzína
1 796 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 316 ti 90 000,- Kč
BMW 316 316 ti V prov. od 2005, 96 856 km
Benzín, hatchback
1 800 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 i 85kw top stav 110 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 316 i 85kw top stav V prov. od 2004, 129 634 km
Benzín, kombi
1 796 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 i D.Klima*Alu*Tempomat Vyhř.Sedadla*Servisní 1,8  113 333,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 316 i D.Klima*Alu*Tempomat Vyhř.Sedadla*Servisní 1,8 V prov. od 2002, 111 349 km
Benzín, sedan/limuzína
1 796 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 316 i, Kožené sedačky, Xenony 180 000,- Kč
BMW 316 316 i, Kožené sedačky, Xenony V prov. od 2008, 100 163 km
Benzín, sedan/limuzína
1 600 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám BMW 316 316 d, Serv.kniha 220 000,- Kč
BMW 316 316 d, Serv.kniha V prov. od 2010, 175 525 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW 316 i, Digiklima, Xenon, Nové v ČR 229 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 316 i, Digiklima, Xenon, Nové v ČR V prov. od 2010, 104 000 km
Benzín, sedan/limuzína
1 599 ccm, 90 kW (122 PS)
     


  1 2 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 25)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW 316/316i - historie značky auta

BMW 316 je kompaktní automobil střední třídy vyráběný německou automobilkou BMW (Bayerische Motoren Werke AG). Model BMW 316 je součástí BMW řady 3 (nebo anglicky BMW 3 series). První auto této modelové řady představila mnichovská automobilka už v roce 1975, v současnosti se vyrábí už pátá generace vozu.
Označení model; BMW řady 3 se rozlišuje více méně podle objemu dodávaných motorů. Pro model BMW 316 se tak počítá s motorem o obsahu okolo 1,6 l, zatímco například model BMW 320 má motor o objemu 2,0 litru.
První generace modelu BMW 316 (typ E21) se vyráběla mezi lety 1975 až 1983, jako součást první generace řady 3. Auto mělo obsah 1,8 litru (!) a bylo k dispozici jako dvoudvéřové kupé nebo kabriolet. Model byl náhradou za předtím vyráběné BMW 2002. První veřejné představení auta proběhlo v červenci 1975 na Olympijském stadiónu v Mnichově.
BMW 316 měl výrazný klínovitý tvar, na přední mřížce byl umístěný typický poznávací znak vozů BMW ledvinovitého tvaru. Vzhled vozidla byl podobný jako v té době vyráběné BMW řady 5 (typ E12).
BMW řady 3 první generace (typ E21) byly k dispozici jako modely 316 (1,8 l; 67 kW), 318 (1,8 l; 73 kW) a 320 (2,0 l; 81 kW), které se navzájem lišily různým obsahem a výkonem čtyřválcového motoru BMW M10. Kromě toho model 320 měl dva páry předních světlometů, zatímco 316 a 318 měly jenom jeden pár předních světel.
Na Mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu v roce 1977 představila automobilka BMW nové varianty vozů E21, u modelu 320/6 byl původní čtyřválcový motor nahražen novým šestiválcem. Jednalo se o motor BMW M20, do jehož vývoje firma investovala částku 110 milionu měmeckých marek. Šestiválcovým motorem byl vybavený také nový výkonější model 323i. Během modelového roku 1979/80 se dočkaly úpravy také modely 316 a 318i, jejich čtyřválcové motory byly v té době vyladěny na vyšší výkon.
Druhá generace modelu BMW 316 se vyráběla od roku 1982 do roku 1992 (typ E30). Exteriér auta byl velmi podobný předchozímu typu E21 a nový model se vzhledově lišil jenom v detailech. Mezi hlavní změny tak patří úprava interiéru auta a lepší odpružení, jenž zároveň přineslo i snížení přetáčivosti (které bylo u první generace BMW 316 kritizováno).
Model 316 používal 1,8 l motor BMW M10 s karburátorem o výkonu 66 kW (90 PS, 89 kW). 316-ka představovala levný základní model a ačkoliv dražší verze BMW 318i měla stejný motor, díky systému vstříkování paliva Jetronic, dosahovala výkonu 77 kW (105 PS, 103 koní) a měla také nižší spotřebu paliva.
BMW řady 3 druhé generace se dočkalo v roce 1985 drobných úprav v exteriéru i interiéru auta a v září 1987 představila automobilka BMW významnou aktualizaci typu E30. Změnil se vzhled předního nárazníku, předních světlometů, zadních světel a spojleru. Karoserie auta také získala lepší ochranu proti korozi. Aktualizována byla také nabídka motorů. BMW 316 je kompaktní automobil střední třídy vyráběný německou automobilkou BMW (Bayerische Motoren Werke AG). Model BMW 316 je součástí BMW řady 3 (nebo anglicky BMW 3 series). První auto této modelové řady představila mnichovská automobilka už v roce 1975, v současnosti se vyrábí už pátá generace vozu.
Označení model; BMW řady 3 se rozlišuje více méně podle objemu dodávaných motorů. Pro model BMW 316 se tak počítá s motorem o obsahu okolo 1,6 l, zatímco například model BMW 320 má motor o objemu 2,0 litru.
První generace modelu BMW 316 (typ E21) se vyráběla mezi lety 1975 až 1983, jako součást první generace řady 3. Auto mělo obsah 1,8 litru (!) a bylo k dispozici jako dvoudvéřové kupé nebo kabriolet. Model byl náhradou za předtím vyráběné BMW 2002. První veřejné představení auta proběhlo v červenci 1975 na Olympijském stadiónu v Mnichově.
BMW 316 měl výrazný klínovitý tvar, na přední mřížce byl umístěný typický poznávací znak vozů BMW ledvinovitého tvaru. Vzhled vozidla byl podobný jako v té době vyráběné BMW řady 5 (typ E12).
BMW řady 3 první generace (typ E21) byly k dispozici jako modely 316 (1,8 l; 67 kW), 318 (1,8 l; 73 kW) a 320 (2,0 l; 81 kW), které se navzájem lišily různým obsahem a výkonem čtyřválcového motoru BMW M10. Kromě toho model 320 měl dva páry předních světlometů, zatímco 316 a 318 měly jenom jeden pár předních světel.
Na Mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu v roce 1977 představila automobilka BMW nové varianty vozů E21, u modelu 320/6 byl původní čtyřválcový motor nahražen novým šestiválcem. Jednalo se o motor BMW M20, do jehož vývoje firma investovala částku 110 milionu měmeckých marek. Šestiválcovým motorem byl vybavený také nový výkonější model 323i. Během modelového roku 1979/80 se dočkaly úpravy také modely 316 a 318i, jejich čtyřválcové motory byly v té době vyladěny na vyšší výkon.
Druhá generace modelu BMW 316 se vyráběla od roku 1982 do roku 1992 (typ E30). Exteriér auta byl velmi podobný předchozímu typu E21 a nový model se vzhledově lišil jenom v detailech. Mezi hlavní změny tak patří úprava interiéru auta a lepší odpružení, jenž zároveň přineslo i snížení přetáčivosti (které bylo u první generace BMW 316 kritizováno).
Model 316 používal 1,8 l motor BMW M10 s karburátorem o výkonu 66 kW (90 PS, 89 kW). 316-ka představovala levný základní model a ačkoliv dražší verze BMW 318i měla stejný motor, díky systému vstříkování paliva Jetronic, dosahovala výkonu 77 kW (105 PS, 103 koní) a měla také nižší spotřebu paliva.
BMW řady 3 druhé generace se dočkalo v roce 1985 drobných úprav v exteriéru i interiéru auta a v září 1987 představila automobilka BMW významnou aktualizaci typu E30. Změnil se vzhled předního nárazníku, předních světlometů, zadních světel a spojleru. Karoserie auta také získala lepší ochranu proti korozi. Aktualizována byla také nabídka motorů.
BMW 316/316i - historie značky auta (dokončení článku)  »