Osobní
Terénní
X
BMW
M
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW M3 E30 MOTOR M3 199 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW M3 E30 MOTOR M3 V prov. od 1988, 500 km
Benzín, sportovní/kupé
2 998 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW M3 kabriolet; 1.majitel; manuál 639 000,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
BMW M3 kabriolet; 1.majitel; manuál V prov. od 2006, 117 185 km
Benzín, kabriolet/roadster
3 246 ccm, 252 kW (343 PS)
     


Prodám BMW M3 4,0 odpoč. DPH nové CZ 798 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW M3 4,0 odpoč. DPH nové CZ V prov. od 2010, 105 207 km
Benzín, sportovní/kupé
3 999 ccm, 309 kW (420 PS)
     


Prodám BMW M3 4.0V8*309kW KABRIO*PDK*NAVI* 839 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW M3 4.0V8*309kW KABRIO*PDK*NAVI* V prov. od 2008, 97 000 km
Benzín, kabriolet/roadster
3 999 ccm, 309 kW (420 PS)
     


Prodám BMW M3 *kůže*xenony*digiklima*serviska* 4,0 849 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW M3 *kůže*xenony*digiklima*serviska* 4,0 V prov. od 2007, 152 343 km
Benzín, sportovní/kupé
3 999 ccm, 309 kW (420 PS)
     


Reklama

Prodám BMW M3 E92 PERFORMANCE,BBS,TOP 870 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW M3 E92 PERFORMANCE,BBS,TOP V prov. od 2008, 70 000 km
Benzín, sportovní/kupé
3 999 ccm, 330 kW (449 PS)
     


Prodám BMW M5 F10 412 kW 1 480 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW M5 F10 412 kW V prov. od 2011, 43 000 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 412 kW (560 PS)
     


Prodám BMW M3 3,0 DKG Serv.kniha 1 849 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW M3 3,0 DKG Serv.kniha V prov. od 2014, 16 200 km
Benzín, sedan/limuzína
2 979 ccm, 317 kW (431 PS)
     


Prodám BMW M4 M-Performance + Akrapovič, ČR 1 890 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW M4 M-Performance + Akrapovič, ČR V prov. od 2014, 24 700 km
Benzín, sportovní/kupé
2 979 ccm, 317 kW (431 PS)
     


Prodám BMW M4 Individuál, akrapovič, performance 2 286 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW M4 Individuál, akrapovič, performance V prov. od 2016, 4 850 km
Benzín, kabriolet/roadster
2 979 ccm, 331 kW (450 PS)
     


Zobrazeno 1-10 (z celkem 10)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama