Osobní
Terénní
X
BMW
740
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW 740 i V8 74 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 740 i V8 V prov. od 1994, 314 982 km
Benzín, sedan/limuzína
3 995 ccm
     


Prodám BMW 740 i,ČR,Serv.kn. 409 900,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
BMW 740 i,ČR,Serv.kn. V prov. od 2009, 128 824 km
Benzín, sedan/limuzína
2 979 ccm, 240 kW (326 PS)
     


Prodám BMW 740 d M-PAKET ČR 1MAJ EXCELENTNÍ 589 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d M-PAKET ČR 1MAJ EXCELENTNÍ V prov. od 2010, 209 221 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 740 d xDrive, DPH 730 000,- Kč
BMW 740 740 d xDrive, DPH V prov. od 2012, 111 289 km
Diesel, sedan/limuzína
3 000 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 x-Drive Exkluzivní stav! 740 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 x-Drive Exkluzivní stav! V prov. od 2011, 171 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Reklama

Prodám BMW 740 d Xdrive 899 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d Xdrive V prov. od 2013, 104 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive M-paket 1 080 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive M-paket V prov. od 2014, 60 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 230 kW (313 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive,Keyless,masáže,Las 1 800 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive,Keyless,masáže,Las V prov. od 2016, 25 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive M  LASER KEYLESS 1 999 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive M LASER KEYLESS V prov. od 2016, 18 900 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive 2 690 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive V prov. od 2016, 37 900 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Zobrazeno 1-10 (z celkem 10)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »