Osobní
Terénní
X
BMW
740
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW 740 i, SERVISKA 259 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 740 i, SERVISKA V prov. od 2005, 199 900 km
Benzín, sedan/limuzína
4 000 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 i, 1.MAJ, ČR, SERVIS INVELT, AKTIV TEMPO 629 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 740 i, 1.MAJ, ČR, SERVIS INVELT, AKTIV TEMPO V prov. od 2009, 122 000 km
Benzín, sedan/limuzína
2 979 ccm, 240 kW (326 PS)
     


Prodám BMW 740 D odpočet DPH . 648 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 D odpočet DPH . V prov. od 2009, 181 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 740 d 650 000,- Kč
BMW 740 740 d V prov. od 2010, 116 701 km
Diesel, sedan/limuzína
3 000 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Reklama

Prodám BMW 740 D ČR xDRIVE MAX. VÝBAVA 689 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 D ČR xDRIVE MAX. VÝBAVA V prov. od 2010, 191 587 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 xDRIVE+ČR+V ZÁRUCE+20´ALU 799 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 740 xDRIVE+ČR+V ZÁRUCE+20´ALU V prov. od 2012, 159 138 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 XD INDIVIDUAL/NEZÁV.TOPENÍ 929 001,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 XD INDIVIDUAL/NEZÁV.TOPENÍ V prov. od 2012, 112 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 d Xdrive 969 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d Xdrive V prov. od 2013, 104 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 d Xdrive max.výbava 1 278 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d Xdrive max.výbava V prov. od 2013, 77 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 230 kW (313 PS)
     


Zobrazeno 1-9 (z celkem 9)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama