Osobní
Terénní
X
BMW
750
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW 750 i,V12 99 000,- Kč
BMW 750 i,V12 V prov. od 1988, 226 684 km
Benzín, sedan/limuzína
4 953 ccm, 220 kW (299 PS)
     


Prodám BMW 750 i 185 000,- Kč
BMW 750 i V prov. od 1998, 165 400 km
Benzín, sedan/limuzína
5 379 ccm, 240 kW (326 PS)
     


Reklama

Prodám BMW 750 xi Mpaket ČR 1.majitel 749 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 750 xi Mpaket ČR 1.majitel V prov. od 2010, 144 050 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 300 kW (408 PS)
     


Prodám BMW 750 750 i xDrive, Long, max.výbava 850 000,- Kč
BMW 750 750 i xDrive, Long, max.výbava V prov. od 2012, 58 919 km
Benzín, sedan/limuzína
4 400 ccm, 300 kW (408 PS)
     


Prodám BMW 750 i Xdrive - PLNÁ VÝBAVA vč. B&O 1 299 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 750 i Xdrive - PLNÁ VÝBAVA vč. B&O V prov. od 2013, 64 500 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 330 kW (449 PS)
     


Zobrazeno 1-5 (z celkem 5)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW 750 - historie značky auta

BMW 750i je součástí nejvyšší modelové řady s označením 7, které německá automobilka BMW vyrábí již od roku 1977 do současnosti. Během historie prodeje se vyrobilo celkem pět generací této úspěšné modelové řady.
BMW 750i má hlavní rivaly v modelech Mercedes-Benz třídy S, modelů značky Jaguar, Lexus LS; Audi A8, resp. Audi V8, a Volkswagen Phaeton.
První generace BMW řady 7 odstartovala prodej v roce 1977. Na trhu se udržela dlouhých devět let, a od počátku se stala velmi úpěšná.
Verze 750i se ale objevila až u druhé generace, která se k zákazníkům dostala v roce 1986, a prodávala se do roku 1994.
Druhou generací, která se prodávala pod označením E32 se BMW zařadilo na přední příčky v technologické vyspělosti. BMW E32 bylo nyní vybaveno v nadstandardu zajímavými vychytávkami, jako jsou například palubní telefon a fax, chladicí box na víno, vyhřívané dveřní zámky, ohřev vody v tryskách ostřikovačů, systém, který ve vyšších rychlostech zvyšoval tlak stěračů, stabilizační systém nebo dvojitá okenní skla. E32 je také prvním BMW, které mělo rychlost elektronicky omezenou na 250 km/h, ale verze 750iL je dle americké prodejní brožury schopna bez omezovače dosáhnout úctyhodné rychlosti 300 km/h.
Rozměry druhé generace sedmé řady jsou následující - délka – 4 910/5 024 mm, šířka – 1 845 mm a výška – 1 400 mm. Verze 750i se nabízela od roku 1987 do roku 1992.
Po úspěšné druhé generaci následovala generace třetí, tentokrát s označením E38. Rozměry třetí generace jsou následující: délka 4 984/5 124 mm, šířka – 1 862 mm a výška 1 435 mm.
Třetí generace E38 byla pro značku BMW dalším technologickým krokem vpřed. Do výbavy se nyní dostaly další prvky jako xenonové světlomety, boční airbagy na předních sedadlech, dvouzónová automatická klimatizace, dešťový senzor nebo satelitní navigace. Novinkou byl také dieselový motor.
BMW 750 - historie značky auta (dokončení článku)  »