Osobní
Terénní
X
BMW
Z
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW Z3 1,9 103kw 89 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW Z3 1,9 103kw V prov. od 1996, 145 095 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 895 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám BMW Z4 2.5i - AUTOMAT 89 900,- Kč
BMW Z4 2.5i - AUTOMAT V prov. od 2003, 150 000 km
Benzín, kabriolet/roadster
2 494 ccm, 141 kW (192 PS)
     


Prodám BMW Z3 1,9 Z3 ROADSTER 99 000,- Kč
BMW Z3 1,9 Z3 ROADSTER V prov. od 1998, 198 689 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 895 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám BMW Z3 1,8 85kw 129 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW Z3 1,8 85kw V prov. od 1996, 158 906 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 796 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám BMW Z3 1,9i  TOP STAV!! 133 000,- Kč
BMW Z3 1,9i TOP STAV!! V prov. od 1999, 213 000 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 895 ccm, 87 kW (118 PS)
     


Prodám BMW Z4 3,0 ROADSTER 249 000,- Kč
BMW Z4 3,0 ROADSTER V prov. od 2003, 198 650 km
Benzín, kabriolet/roadster
2 979 ccm, 170 kW (231 PS)
     


Reklama

Prodám BMW Z4 2.5 i, Kůže, Bi-Xenony, 250 000,- Kč
BMW Z4 2.5 i, Kůže, Bi-Xenony, V prov. od 2003, 113 077 km
Benzín, ca
2 500 ccm, 141 kW (192 PS)
     


Prodám BMW Z4 2.5 Serv.kniha 258 940,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW Z4 2.5 Serv.kniha V prov. od 2004, 155 263 km
Benzín, sportovní/kupé
2 494 ccm, 141 kW (192 PS)
     


Prodám BMW Z4 3,0i 170 KW ROADSTER AUTOKLIMA 269 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW Z4 3,0i 170 KW ROADSTER AUTOKLIMA V prov. od 2003, 170 000 km
Benzín, kabriolet/roadster
2 979 ccm, 170 kW (231 PS)
     


Prodám BMW Z4 3.0 si, Manuál 380 000,- Kč
BMW Z4 3.0 si, Manuál V prov. od 2007, 145 606 km
Benzín, sportovní/kupé
3 000 ccm, 195 kW (265 PS)
     


Prodám BMW Z4 sDrive23i, Původ ČR 580 000,- Kč
BMW Z4 sDrive23i, Původ ČR V prov. od 2010, 63 771 km
Benzín, ca
2 500 ccm, 150 kW (204 PS)
     


Prodám BMW Z4 35i 306PS sDrive SportPaket 798 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW Z4 35i 306PS sDrive SportPaket V prov. od 2010, 54 384 km
Benzín, kabriolet/roadster
2 979 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Zobrazeno 1-12 (z celkem 12)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »